نسخه چاپی

علت عدم حضور حاجیلو در تمرینات استقلال مشخص شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال پیرامون غیبت هایش در تمرینات و بازی های دوستانه این تیم توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما، اصغر حاجیلو سرپرست استقلال صبح امروز به همراه وینفرد شفر سرمربی و مهدی رحمتی کاپیتان آبی پوشان در جلسه هم اندیشی مربیان و داوران شرکت کردند. حاجیلو پس از پایان این جلسه گفت:کار خوبی از طرف فدراسیون و سازمان لیگ انجام شد. همه می دانیم داوران کار بسیار سختی دارند و هر آدمی نیز اشتباه می‌کند و اشتباه داوری نیز جزئی از فوتبال است که امیدوارم با برگزاری چنین جلسات و کلاس های آموزشی اشتباهات داوران به حداقل برسد. من هم امروز با آقای شفر و مهدی رحمتی در این جلسه شرکت کردیم و صحبت های خوبی رد و بدل شد و به نظرم جلسه مفیدی بود.

وی با اشاره به غیبت خود در تمرینات روزهای اخیر استقلال اظهار داشت: می خواهم به صورت کامل و شفاف موضوع را بیان کنم. من در اردوی ترکیه دچار سرماخوردگی خفیفی شدم که بعد از بازگشت به تهران این سرما خوردگی شدت پیدا کرد. همه هم در جریان هستند که در اردوی آماده سازی ترکیه باشگاه مقداری مشکلات مالی داشت و مشکلات مالی نیز برای همه باشگاه ها وجود دارد. به خاطر همین استرس ها و فشار کاری سرماخوردگی من تشدید شد و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و یکی از دلایلی که نتوانستم در تمرینات شرکت کنم، همین بود. البته دلیل اصلی که مدتی از تیم محبوبم دور بودم، مشکل قلبی است که برای من پیش آمده است. فکر می کنم این موضوع ژنتیکی باشد که تقریبا هر 10 سال یکبار تعدادی از رگ های قلبم دچار درصدی گرفتگی می شود. پس از بازگشت از اردوی ترکیه نزد پزشک معالج خود رفتم و ایشان به من توصیه کرد که باید استراحت مطلق داشته باشم و هر گونه کار و فعالیتی که با استرس و یا فشار کاری همراه باشد مطلقا برای من ممنوع است. دچار سرما خوردگی شدم اما این مشکل قلبی که داشتم، دلیل اصلی عدم حضور من در تمرینات بود. فردا بعد از ظهر نیز راهی بیمارستان می شوم تا سه شنبه صبح عمل آنژیوگرافی قلب انجام دهم و بعد از بهبودی در خدمت استقلال خواهم بود.



سرپرست تیم استقلال اظهار داشت: باید از زحمات و حمایت های آقای فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. من می دانم که ایشان فصل بسیار سختی را سپری می کند و از نزدیک و با چشمان خودم شاهد بودم که ایشان برای کسب جواز حرفه ای گری و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا چقدر تلاش کرد. مشکلات مالی در همه باشگاه ها وجود دارد و استقلال نیز بابت بدهی های سال های قبل باید رقم بسیاری پرداخت می کرد تا جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد که خوشبختانه این کار به خوبی انجام شد. با توجه به شرایط جسمانی که دارم، با آقای فتحی نیز گفتم که دست شما را باز می گذارم تا هر تصمیمی که می خواهید، اتخاذکنید اما ایشان از من حمایت کرد و از او بسیار تشکر می کنم. همینطور از آقای شفر سرمربی استقلال بسیار تشکر می کنم که شرایط من را درک می کند و مشکلات من را می داند. ایشان مربی خوب، بزرگ و کاربلدی است و امروز هم بسیار خوشحال شدم که مجددا ایشان را ملاقات کردم و ساعاتی کنار هم بودیم.

وی در پایان افزود: استقلال خوشبختانه شرایط خوبی دارد و مطمئنم تیم با نهایت قدرت در مسابقات پیش رو حاضر خواهد شد.

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...