نسخه چاپی

بازگشت نجومی‌بگیر به دولت؟

هفته نامه اصلاح طلب صدا در شماره این هفته خود خبر از بازگشت صفدر حسینی مدیر جنجالی موضوع حقوق‌های نجومی به دولت خبر داده است.


به گزارش نما هفته نامه اصلاح طلب صدا در شماره این هفته خود خبر از بازگشت صفدر حسینی مدیر جنجالی موضوع حقوق‌های نجومی به دولت خبر داده است. این هفته نامه در بخش «اخبار اختصاصی صدا از رویداد‌ها و پشت پرده‌های سیاست در ایران» در خبری کوتاه آورده است: «شنیده می‌شود صفدر حسینی، مدیرعامل سابق صندوق توسعه ملی که پس از ماجرای حقوق‌های نجومی ناگزیر از کناره‌گیری شده بود به زودی جایگزین رضا ویسه به عنوان دستیار معاون اول ریاست جمهور خواهد شد.»
گفتنی است در ماجرای حقوق‌های نجومی در خرداد ۹۷، فیش حقوقی صفدر حسینی، رئیس وقت صندوق توسعه ملی ایران که توسط حسن روحانی منصوب شده بود، توسط یکی از کارکنان صندوق توسعه ملی منتشر شد که نشان می‌داد او در سال ۹۵ ماهانه ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد که مواردی، چون کمک‌هزینه ورزش، خرید کتاب و اوقات فراغت فرزندانش نیز در آن لحاظ شده بود. به عبارت دیگر حسینی در سال ۱۳۹۴ جمعاً حدود ۶۸۶ میلیون تومان بابت حقوق به‌علاوه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام آن هم با نرخ سود ۴ درصد از صندوق توسعه ملی دریافت کرده‌است. صفدر حسینی در پی انتشار این موارد به همراه چهار عضو دیگر هیئت مدیره صندوق توسعه ملی از کار برکنار شد.

۱۳۹۷/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...