نسخه چاپی

ضرورت خلق حماسه‌ای متفاوت

عکس خبري -ضرورت خلق حماسه‌اي متفاوت

در طول چهار دهه گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی عشق و علاقه و وفاداری خود به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را نشان داده‌اند


فرا رسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، دشمنان ملت را که آرزوي نديدن اين ايام را در سر مي‌پروراندند، آشفته و عصباني کرده است. در طول چهار دهه گذشته، ملت بزرگ ايران با حضور در صحنه‌هاي گوناگون انقلاب اسلامي عشق و علاقه و وفاداري خود به انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن را نشان داده‌اند. يکي از مهم‌ترين مظاهر اين حضور را مي‌توان در راه‌پيمايي 22 بهمن ماه مشاهده کرد که هر ساله بهت جهانيان را به همراه داشته است. قرار گرفتن در چهل سالگي انقلاب اسلامي از جهات گوناگونی مي‌تواند بر اهميت حضور ملت در راه‌پيمايي امسال بيفزايد و شرایط موجود ضرورت خلق «حماسه‌ای متفاوت» را دو چندان کرده است.
دشمنان ملت ايران در طول يک سال اخير تلاش فراواني کرده‌اند تا اين‌گونه القا کنند که ملت ايران فاصله بسياري از نظام اسلامي و مسئولان آن گرفته‌اند، به نحوي که انقلاب اسلامي چهل سالگي خود را نخواهد ديد! حال که به کوري چشم آنان دهه فجر انقلاب فرا رسيده و راه‌پيمايي 22 بهمن در راه است، تبليغ براي کاسته شدن از حضور مردمي را در دستور کار خود قرار داده‌اند و تلاش دارند راه‌پيمايي 22 بهمن را از رونق انداخته و در فضاي رسانه‌اي خود از نااميدي و يأس ملت سخن بگويند. حضور باشکوه ملت باطل‌کننده نقشه کثيف دشمن خواهد بود و از اين حکايت خواهد داشت که ملت با وجود سختي‌ها و مشکلات، همچنان پاي کار انقلاب ايستاده است و اميدوارانه چهل سالگي انقلابش را جشن مي‌گيرد.
از سوي ديگر، در طول ماه‌هاي اخير و با آغاز جنگ تمام‌عيار اقتصادي دشمن، تلاش شده است با افزايش فشارهاي اقتصادي، زمينه‌هاي ايجاد نارضايتي در ميان مردم فراهم آيد. در اين ميان، برخي سوء‌مديريت‌ها نيز افزون شده و مردم را بيش از گذشته درگير معضلات اقتصادي کرده است. دشمن در اين ميان چشم انتظار است تا نتيجه جنگ اقتصادي و تحريم‌ها را در راه‌پيمايي 22 بهمن و با کاسته شدن از حضور مردم ببيند!
بُعد ديگر این جنگ اقتصادي، جنگ رسانه‌اي است که دشمن تفرقه‌افکني و ايجاد چنددستگي و اختلاف بين ملت از يک‌سو و ملت و مسئولان از سوي ديگر را در برنامه خود قرار داده است تا وحدت ملی به منزله يکي از پايه‌هاي اصلي بقاي انقلاب اسلامي را تضعيف و تخريب کند. حضور يکدست، متحدانه و متفاوت ملت ایران در راه‌پيمايي 22 بهمن بر باد دهنده همه ترفندهای دشمن خواهد بود.

۱۳۹۷/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...