نسخه چاپی

هدیه ای كه كی روش به تراكتوری ها داد!

اشكان دژاگه در حالی كه به سال های پایانی فوتبال خود نزدیك می شود، در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ دوباره شكوفا شد. این شكوفایی را او و تراكتوری ها مدیون كارلوس كی روشی هستند كه این شانس را به اشكان داد تا بار دیگر خود را نشان داده و توانایی هاش را به نمایش بگذارد.

به گزارش نما، کارلوس کی روش بعد از پایان یافتن جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به همکاری خود با فدراسیون فوتبال ایران خاتمه داد. او بلافاصله راهی کلمبیا شده و هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت. بر خلاف بعضی از هواداران فوتبال باشگاهی ایران، هواداران تیم تراکتورسازی جزو آن دسته از فوتبالی هایی طبقه بندی می شوند که حامی کی روش بوده و همواره او را حمایت کرده اند. پاسخ این ابراز علاقه و لطف نیز یک کادوی ویژه بود. ارزش کادویی که کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا به تراکتوری ها داد را این روزها به خوبی مشاهده می کنیم. سرمربی که در دوران حضور او، اشکان دژاگه به تیم ملی فوتبال ایران راه یافته و در سال ۱۳۹۰ مقابل قطر اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران انجام داد. او جزو بازیکنان مورد علاقه کی روش بود و سرمربی پرتغالی همیشه اعتقاد خاصی به بازی این بازیکن داشت.

کارلوس کی روش در سن ۳۲ سالگی، اشکان دژاگه را دوباره متولد کرد. اشکان دژاگه در حالی که به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک می شود، در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ دوباره شکوفا شد. این شکوفایی را او و تراکتوری ها مدیون کارلوس کی روشی هستند که این شانس را به اشکان داد تا بار دیگر خود را نشان داده و توانایی هاش را به نمایش بگذارد. بعد از پایان جام ملت های آسیا و در شرایطی که بسیاری از هواداران تراکتورسازی نگران مصدومیت یا خستگی ستاره های ملی پوش شان بودند، هر سه ملی پوش تراکتورسازی و در راس آنها اشکان دژاگه با انرژی و روحیه ای بالاتر از همیشه به جمع هم باشگاهی های خود بازگشته و اینک در تلاش اند تا غیر ممکن تراکتوری ها را به ممکن تبدیل کرده و رویای جشن قهرمانی لیگ برتر در تبریز را عملی کنند.


۱۳۹۷/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...