نسخه چاپی

نظر عجیب مورینیو درباره نیمار!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال معتقد است نیمار قبل از این كه با پله و دیگر ستاره‌های فوتبال برزیل مقایسه شود باید با این تیم به موفقیتی دست پیدا كند.

به گزارش نما، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال معتقد است نیمار قبل از این که با پله و دیگر ستاره‌های فوتبال برزیل مقایسه شود باید با این تیم به موفقیتی دست پیدا کند. این ستاره جوان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می‌شود که با وجود سن پایینش هم برای بارسلونا بازی کرده و هم در حال حاضر در پاری‌سن ژرمن که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است بازی می‌کند.

این بازیکن قبل از آن هم در سانتوس برزیل حضور داشته و توانسته در دوران بازی کردنش تا اینجای کار آمار و ارقام خوبی را رقم بزند. اما در بازی‌های بین‌المللی با تیم ملی کشورش هنوز موفقیتی به دست نیاورده است. اگر چه توانسته مدال طلای المپیک را به دست آورد، اما هنوز خبری از قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی نیست.

ژوزه مورینیو که بعد از اخراج شدن از منچستریونایتد بدون تیم است، در گفتگویی درباره این بازیکن این طور گفته است: نیمار یک استعداد فوق‌العاده است و هیچ کس نمی‌تواند به این موضوع شک کند. او به اروپا آمد و بلافاصله بردن‌ها و موفقیت‌هایش شروع شد. اما فکر می‌کنم آن‌ها بازیکنانی که زمانی بهترین‌های دنیا بودند را فراموش کردند، مانند ریوالدو و رونالدو. فقط این دو نیستند و من می‌توانم بیشتر هم به یاد آورم. این‌ها هم به اروپا آمدند و عالی کار کردند. جدا از این این بازیکنان توانستند در کشور خودشان هم عالی کار کنند و در رده ملی هم موفق بودند. نیمار می‌جنگد تا بهترین اروپا باشد، تقریبا هم به آن نزدیک است، اما موفقیت با برزیل هنوز هم برای او یک آرزو است.


۱۳۹۷/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...