نسخه چاپی

هاشمی تمایلی به حضور در انتخابات 92 ندارد

مشاور معاون مجمع تشخیص مصلحت تاكید كرد: هاشمی رفسنجانی اصراری به حضور در انتخابات 92 ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید احمد هاشمی‌نژاد مشاور معاون هماهنگ‌کننده مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در خصوص نقش و وظایف سیاسیون در ایجاد آرامش و ثبات سیاسی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات در کشور برخی افراد از یک سال قبل شروع به تبلیغات و سر و صدا می‌کنند در حالی که نباید مسائل اصلی کشور مورد غفلت واقع شود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری نشست‌ها مانعی ندارد اما نباید فضای جامعه را متشنج کرد، افزود: برخی افراد پیش از انتخابات اقدام به دروغ، افتراء و شانتاژ و همچنین مسموم کردن فضا کرده‌اند در حالی که با توجه به فشارها و تحریم‌های اقتصادی نباید اینگونه باشد.

این فعال سیاسی با تأکید بر اینکه مسئول اجرایی کشور دولت است و باید در این باره پاسخگو باشد، افزود: متأسفانه شاهدیم که دولت و مجلس این وظیفه را به گردن یکدیگر می‌اندازند که این به نفع کشور نیست چرا که ما نیاز به آرامش داریم.

وی با اشاره به راهبردی بودن تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ ثبات سیاسی خاطر نشان کرد: همه جناح‌ها و گروه‌ها باید درون تشکیلات خود بحث و تبادل نظر داشته باشند و به نتیجه مطلوبی برسند تا بتوانند نزدیک انتخابات فضا را آماده کنند.

هاشمی‌نژاد درباره ورود زودهنگام به تبلیغات انتخاباتی گفت: متاسفانه برخی به این موضوع دامن می‌زنند و از چند ماه قبل ستادهایشان فعال شده و نیرو جذب می‌کنند.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاح طلبان برای حضور پرشور باید در انتخابات حاضر شوند اما برخی جوسازی می‌کنند که اصلاحات نباید ورود کند و از آن به عنوان جنازه سیاسی تعبیر می‌شود در حالی که مشخص نیست از یک جنازه چه وحشتی دارند گفت: همانطور که امام و رهبری بارها گفته‌اند ما موظف هستیم که معیارها و شاخص‌های کاندیداهای خود را معرفی کنیم و نباید جناح مقابل را زیر سؤال ببریم.

وی در پایان درباره حضور هاشمی در انتخابات 92 تصریح کرد: وی شخصا اصراری به حضور در انتخابات ندارد اما برای حضور فعال در انتخابات و پرشور شدن آن تمایل زیادی دارد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...