نسخه چاپی

كی بود كی بود ما نبودیم بی خیال تقلب!

صلاح طلبان و حامیان جریان فتنه كه تا ماه ها پیش، تصور می كردند بدون مرزبندی با فتنه گران و ساختارشكنان، مردم و نظام برای آنها تره خرد كرده و فرش قرمز برای حضورشان در عرصه سیاست پهن می كنند

اصلاح طلبان و حاميان جريان فتنه كه تا ماه ها پيش، تصور مي كردند بدون مرزبندي با فتنه گران و ساختارشكنان، مردم و نظام براي آنها تره خرد كرده و فرش قرمز براي حضورشان در عرصه سياست پهن مي كنند، اين روزها با سرخوردگي هرچه تمام تر تغيير استراتژي داده اند. بعد از آنكه اصلاح طلبان دريافتند كه بود و نبود آنان در عرصه انتخابات، تأثيري در مشاركت سياسي مردم ندارد، سعي كردند به مرور استراتژي خود را تغيير دهند.

براين اساس، اين جريان در ماه هاي اخير، به شدت بر حجم تبليغاتي خود افزوده و روزي نيست كه يكي از چهره هاي اين جريان با روزنامه ها و رسانه هاي زنجيره اي خود مصاحبه و گفت وگو نكنند. در همين حال، «احمد شيرزاد» نماينده اصلاح طلب مجلس ششم در گفت وگو با روزنامه «مردم سالاري» به صراحت بيان كرد كه ما بايد از هر فرصت پيش آمده به نفع خود استفاده كنيم. البته وي براي موجه نشان دادن چهره اصلاح طلبان اينطور وانمود كرد كه: «اگر اجازه بالندگي به اصلاح طلبان داده شود بنده با توانايي كه از آنها سراغ دارم هر چند وقفه اي در فعاليت آنها افتاده است ولي كار به سرعت انجام خواهد شد». وي معتقد است كه اصلاح طلبان نه تنها از فرصت انتخابات بلكه از هر فرصت سياسي بايد استفاده كنند.

شيرزاد در پايان اين مصاحبه، با پذيرش تلويحي و ديرهنگام خطاهاي اصلاح طلبان گفت: هر مقام اجرايي و سياسي امكان خطا دارد و بايد بپذيرد كه گاهي ممكن است خطا كند. مجموعه اصلاح طلبان نيز از اين اصل مستثني نيستند و خود را انسان هاي زميني مي دانند كه مانند هر انسان ديگري و مانند آدم ابوالبشر امكان خطا دارند. البته وي توضيح نداد حالا كه حاميان فتنه متوجه اشتباهشان شده اند چرا از مردم به خاطر اهانت هايي كه به ارزش هاي انقلاب و شعور سياسي ملت كردند، عذرخواهي نمي كنند.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...