نسخه چاپی

نظام ناگفته‌ای ندارد كه رئیس‌جمهور آن را افشا كند

عکس خبري -نظام ناگفته‌اي ندارد که رئيس‌جمهور آن را افشا کند

محمدنبی حبیبی كه تنها چند روز از انتخاب مجددش به عنوان دبیركل حزب موتلفه گذشته است، در اولین اظهارنظر خود به گفته‌های رئیس‌جمهور واكنش نشان داد.

محمدنبی حبیبی كه تنها چند روز از انتخاب مجددش به عنوان دبيركل حزب موتلفه گذشته است، در اولين اظهارنظر خود به گفته‌هاي رئيس‌جمهور واكنش نشان داد.
محمود احمدي‌نژاد در واكنش به تقديم طرح سوال از رئيس‌جمهور به هيات رئيسه در جمع فراكسيون اصولگرايان گفته بود ناگفته‌هايي را از تريبون مجلس اعلام خواهد كرد.

اين در حالي است كه حبيبي معتقد است نظام ناگفته‌اي ندارد كه رئيس‌جمهور بخواهد آن را افشا كند. دبيركل حزب موتلفه اسلامي در اين باره به خبرآنلاين گفت: معتقدم آقای احمدی ن‍ژاد در خیلی از مواقع با اشاره به ناگفته‌ها و این قبیل جملات زمینه یک التهاب را فراهم مي‌كنند.
وی تصریح کرد: ایشان به عنوان یک رئيس‌ جمهور باید بدانند که مثل بقیه سران قوای کشور باید فارغ از التهابات و هیجانات جهت حل مشکلاتی که الان پیش پای مردم است حرکت کند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما در کشور مسئله ناگفته‌ای نداریم، خاطرنشان ساخت: هیچ ناگفته‌ای که برای نظام افشاگری حساب شود، نداریم و بهتر است که دوستان ما در قوای مختلف به جای اینگونه مطالب به حل مشکلات مردم بپردازند. نبی حبیبی در ادامه با اشاره به نامه اخیر رئيس‌‌جمهور به رئيس‌ قوه قضائیه، گفت: معتقدم این نامه نگاری اخیر آقای رئيس‌‌جمهور نیز کار اشتباهی بود.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...