نسخه چاپی

روشن:

رویانیان زرنگی می‌كند، فتح‌الله‌زاده منتظر بیت‌المال

پیشكسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد رویانیان زرنگ است و اسپانسر می‌آورد اما فتح‌الله‌زاده منتظر بیت‌المال است.

به گزارش نما، حسن روشن در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین مسائل فوتبال و برنامه‌هایش برای آینده صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

لیگ برتر را پیگیری می‌کنید؟

کم و بیش و اعتقاد دارم امسال سال خوبی برای استقلال پرسپولیس و استقلال است. دو تیم ولخرجی می‌کنند و از سویی رویانیان زرنگ است و اسپانسر می‌آورد اما فتح‌الله‌زاده منتظر بیت‌المال است. روزی که فجر سپاسی با پرسپولیس بازی داشت، تلویزیون را روشن کردم و همان موقع پرسپولیس گل زد. دوربین نیمکت فجر را نشان داد و دیدم ۱۰ جوان مثل گرگ گرسنه منتظر تغییر در نتیجه تیم‌شان هستند. از آن سو پرسپولیسی‌ها را دیدم که همه در فکر بنز و بی‌ام‌و بودند. همان زمان گفتم علی کریمی از همه هم دوره‌ای هایش بهتر است ولی به او اجازه ندادند که بازی خود را بکند و این شرایط به وجود آمد.

فرهاد مجیدی هم که خداحافظی کرد...

او بهترین کار را انجام داد. روزی که جوانان محمود یاوری را دیدم با او تماس گرفتم و از او خواهش کردم پشت این جوانان را خالی نکند وگرنه از این استقلال و پرسپولیس با این هزینه‌های بالای ۱۷-۱۸ میلیارد چیزی درنمی‌آید.

پرداخت این هزینه‌ها هم دردسر دارد؟

اینقدر به این بازیکنان پول داده‌اند که از آنها خواهش می‌کنم برای یک سال هم که شده پول نگیرند و اینقدر قهر نکنند. به جای پرداخت این پول‌ها بروند و به تیم‌هایی مثل فجر سپاسی پول بدهند که مثل بعضی از تیم‌ها دهم و پنجم نشوند. جالب است این دو تیم یک جوان هم ندارند که برای آینده برنامه داشته باشند.

اما انصافا بازیکنان خوبی جذب این دو تیم شدند؟

شب دراز است و قلندر بیدار. فتح‌الله‌زاده اول می‌گفت چون پول نداشتیم نکونام پول اوساسونا را پرداخت کرد. پس از آن روی سایت رسمی اوساسونا آمد که ما هیچ پولی نگرفتیم. مشخص نشد این پول‌ها به چه کسی پرداخت می‌شود. البته من کاری به اسم‌ها ندارم و به جواد نکونام هم همینطور. منظور کلی‌ام در خصوص نحوه پرداخت پول‌ها به بازیکنان است.

اما بازیکنان می‌گویند زحمت زیادی می‌کشند.

من که گفتم چند سال میلیاردی پول گرفتند، یک سال به خاطر مردم رایگان بازی کنند. مدام می‌شنویم که چک دست طلبکاران دارند و مدام هم بدهکار هستند.

در یکی از برنامه‌ها گل‌هایی از شما نشان داده می‌شد که با رباط صلبی پاره به ثمر رساندید...

در آن مسابقه با ۶ آمپول به زمین رفتم. در حال حاضر ماهیانه ۲۳۰ هزار تومان از صندوق حمایت از پیشکسوتان دریافت می‌کنم که دو ماه است نداده‌اند. گفته‌اند ۳۰ درصد می‌خواهیم اضافه کنیم و فعلا عذرخواهی کردند که حقوق‌ها عقب افتاده است. این هم حکایت ما پیشکسوتان است. هنگامی که گل سال ۱۹۷۸ را به ثمر رساندم علی عبدو به من در شمیران خانه می‌داد و می‌توانستم با آن پول و خانه‌ای که می‌خریدم ۱۰ خانه در دیگر جاهای شهر بخرم اما ما از قید همه این چیزها گذشته بودیم و به فکر مردم بودیم. الان بازیکنان دوست‌داشتنی‌تر شده‌اند و آنها را بیشتر تحویل می‌گیرند هر چند با این وضعیت دردی از ما دوا نخواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...