نسخه چاپی

بازیكنان پرسپولیس باید از خودگذشتگی بیشتری داشته باشند

اسماعیل حلالی پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بشار قبل از جام ملت‌ها عالی بود، اما الان اُفت كرده و از فرم ایده‌آل به دور است.

به گزارش نما، اسماعیل حلالی در خصوص دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بسیار هماهنگ‌تر از بازی‌های گذشته کار کردند و به حقشان که پیروزی بود، دست یافتند. ما در این دیدا چندین موقعیت گل هدر دادیم و بازیکنان باید از خودگذشتگی بیشتری داشته باشند تا به گل‌های بیشتری هم برسیم.

وی در خصوص افت برخی از هافبک‌های پرسپولیس گفت: بشار قبل از جام ملت‌ها عالی بود، اما الان اُفت کرده و از فرم ایده‌آل به دور است. سروش رفیعی هم باید زودتر به شرایط آرمانی برگردد، چون تیم به این بازیکن‌ها نیاز دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به جذب چند بازیکن جدید طبیعی بود که برانکو برای هماهنگی تیم به زمان نیاز داشته باشد، اما رفته رفته شرایط بهتر شده و بازیکنان درک بیشتری از هم پیدا کردند و مطمئن باشید شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

حلالی در واکنش به این سوال که آیا پرسپولیس امسال هم مدعی قهرمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: هر تیمی آرامش داشته باشد و با برنامه پیش برود، موفق خواهد بود و پرسپولیس هم می‌تواند با دوری از حواشی برای سومین سال پیاپی قهرمان شود.

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...