نسخه چاپی

خبر خوش رئیس سازمان بهزیستی برای معلولان

وحید قبادی دانا گفت: در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده كه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اختصاص داده شود.

به گزارش نما، وحید قبادی دانا گفت: برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی افزود: اما در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تحقق این قانون اختصاص داده شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به همین دلیل بودجه در نظر گرفته شده ۱۰ درصد کمتر از نیازهای ما برای تحقق این قاون مهم و حساس است در نتیجه تصمیم گرفته شده تا مبلغی به این میزان اضافه شود و در حال حاضر هزار میلیارد تومان دیگر در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

قبادی دانا گفت: البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس مطرح شود و مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مستمری افراد دارای معلولیت و حق پرستاری اضافه و پرداخت شود.

وی گفت: به طور کلی پیشنهاداتی که در رابطه با بودجه سال ۹۸ بهزیستی برای ارائه خدمات به جامعه هدف مطرح شده هم در لایحه و هم در کمیسیون تلفیق خوب بوده اما با توجه به نیاز جامعه هدف و آنچه ما احتیاج داریم کم است.

وی افزود: چنانچه بودجه اضافه نشود فقط ۱۰ درصد قانون حمایت از حقوق معلولان را می توانیم عملیاتی کنیم و این درحالی است که با توجه به شرایط سخت امسال و سال آینده، همین قدر که کار اجرای قانون حمایت از معلولان آغاز شده خوب است و ما نیز سعی می کنیم با در نظر گرفتن آیتم های مقاومتی، شفاف سازی و انضباط مالی شرایط اولیه نسبتا خوبی ایجاد کنیم.

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...