نسخه چاپی

آقای بجنوردی! از كجا یقین داری كه حالا عقلانی می‌اندیشی؟!

روزنامه دولتی ایران گفت‌وگویی با سید محمد موسوی بجنوردی، پدر همسر سید حسن خمینی در مورد انقلاب اسلامی و امام خمینی انجام داده است.


به گزارش نما روزنامه دولتی ایران گفت‌وگویی با سید محمد موسوی بجنوردی، پدر همسر سید حسن خمینی در مورد انقلاب اسلامی و امام خمینی انجام داده است. در بخشی از این گفت‌وگو خبرنگار می‌پرسد: «شما از نزدیک‌ترین افراد به حضرت امام (ره) بودید. گفتید که امام (ره) چه کار‌هایی انجام داده بودند. تصور کنید الان سال ۵۷ است و امام (ره) به ایران تشریف آورده‏‌اند. اگر قرار بر تکرار این روند بود، چه کار‌هایی را انجام نمی‎دادند؟» او در پاسخ به این سؤال مشکوک می‌گوید: «ممکن بود اعدامی انجام نشود. یا خیلی از کار‌های دیگر که در شرایط ملتهب انقلاب انجام شده بود، صورت نگیرد. شعار‌های آن زمان را به یاد دارید: اعدام باید گردد و... آن کسی که این شعار‌ها را سر می‎داد نمی‌دانست که دارد چه می‎گوید. معقولش این بود که می‎گفتند «محاکمه باید گردد». به نظرم با این عقلانیتی که الان وجود دارد طور دیگری رفتار می‎شد.»
باید به ایشان گفت: چه تضمینی می‌دهی که ۰۱ یا ۰۲ یا ۰۴ سال دیگر (اگر زنده بودی) رفتار‌ها و گفتار‌های امروز خود را نقد نکنی و آن‌ها را غیرعقلانی ندانی؟! و چطور مطمئنی که حالا عقلانی شده‌ای؟!
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...