نسخه چاپی

ضعف مدیریت در پرسپولیس بیداد می‌كند

عکس خبري -ضعف مديريت در پرسپوليس بيداد مي‌کند

مربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در عرض 10 سال، 12 مدیرعامل عوض كرده است كه این نشان دهنده ضعف در مدیریت است.

به گزارش نما، ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمایشگاه، با انتقاد از وضعیت فوتبال کشور گفت: مسئله تیم استقلال، پرسپولیس و یا تیم ملی نیست بلکه موضوع این است که ما آینده نگر نیستیم و فقط قصد انتقال بازیکن را داریم.

مربی سابق پرسپولیس با اشاره به این نکته که پرسپولیس در عرض 10سال، 12 مدیرعامل عوض کرده است، گفت: این نشان‌دهنده ضعف مدیریت است.

وی در ادامه با انتقاد از نحوه استفاده از بازیکنان در پرسپولیس، گفت: این تیم شش مهاجم دارد که مربی تنها از یک نفر از آنها استفاده می‌کند و بقیه نیمکت‌نشین هستند و حتی هیئت مدیریت از بهترین دفاع خود نیز استفاده نمی‌کند، از طرفی خط هافبک پرسپولیس هم واقعا ضعیف عمل می‌کند.

ابراهیمی با بیان این مطلب که وقتی پیشکسوتی هم انتقاد می کند می گویند پیر است، تصریح کرد: به صرف اینکه کلمه خارجی روی یک مربی است، دلیل نمی‌شود که او بهترین مربی باشد و همانطور که می‌بینیم ضعف مديريت در پرسپولیس بیداد می‌کند.

وی در ادامه گفت: اگر علی کریمی در رختکن حرفی زده است، منظورش این نبوده که می‌خواهد سرمربی باشد چرا که علی کریمی نگران تیم پرسپولیس است و به نظر من نباید او را توبیخ کرد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...