نسخه چاپی

كرانچار: فقط به بازیكنان استقلال اجازه دادیم كه در تیم‌شان باشند

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: فقط باشگاه سایپا از در اختیار قرار دادن بازیكنانش امتناع كرده و چهار بازیكن خودش را به تیم‌ ‌امید نداده است.

به گزارش نما، زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم‌ فوتبال امید، اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌هایی از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*با آمدن بازیکنان به اردو، برنامه‌های ما برای اجرایی شدن آماده شده است و حالا می‌خواهیم خودمان را برای بازی‌های مقدماتی آماده کنیم.

*ما فقط به بازیکنان استقلال اجازه دادیم که در تیم‌شان باشند. آن‌ها باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و بازیکنان این تیم نیامدنشان به اردو را با ما هماهنگ کرده‌اند.

*فقط باشگاه سایپا از در اختیار قرار دادن بازیکنانش امتناع کرده و چهار بازیکن خودش را به تیم‌ ‌امید نداده است. در این زمینه قطعا در سطح فدراسیون فوتبال و تصمیماتی که مدیر تیم‌ ‌ملی امید آقای استیلی می‌گیرند، مشکل را حل خواهیم کرد یا آن‌ها به اردو ملحق خواهند شد یا تصمیم دیگری برای بعد گرفته خواهد شد.

*در بین بازیکنان هم صیادمنش با مصدومیت مواجه است که قرار است به ما مراجعه کند تا تحت تدابیر مسئولان پک و مربی بدنساز تمرینات خود را انجام دهد تا چند روز آینده به آمادگی کامل برسد. قطعا ما صیادمنش را کنار نگذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم ظرف دو هفته‌ آینده او را آماده بازی‌ها کنیم. علی کیخسروی، دروازه‌بان دوم سپاهان هم با مشکل مصدومیت مواجه است که می‌خواهیم روی این بازیکن کار کنیم تا هر چه‌ سریع‌تر به تیم ملحق شود.

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...