نسخه چاپی

سایت ثبت گوشی مسافری امروز باز می‌شود

یك مقام مسئول با بیان اینكه سایت ثبت گوشی مسافری امروز باز می‌شود گفت: هر مسافر می‌تواند در سال با یك كدملی یك گوشی را در سامانه گمرك به ثبت برساند.

به گزارش نما، مهدی محبی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی درباره آخرین وضع سایت ثبت گوشی مسافری گفت: سامانه گمرک امروز با اصلاحات انجام شده در زمینه ثبت سفارش گوشی همراه مسافری به حالت قبلی باز می گردد.

وی ادامه داد: سایت ثبت گوشی همراه مسافری پس از رفع اختلالات بوجود آمده امروز باز می شود.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی با اشاره به جلسه‌ برگزار شده روز گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: در این جلسه مقرر شد تا گمرک این سامانه را به حالت اول برگرداند تا هم مسافران و هم غیرمسافران بتوانند گوشی خود را در این سامانه ثبت کنند.

محبی در پاسخ به احتمال بروز مشکل برای مسافران نوروزی در زمینه ثبت گوشی در سامانه ثبت گوشی مسافری گمرک افزود: مدیریت این امر بستگی به خود وزارت صمت و تنظیم بازار دارد که به هنگام افزایش مسافران و تقاضای آنها برای ثبت گوشی همراه چه تصمیمی اتخاذ کنند.

به گفته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی، هر مسافر می‌تواند در سال با یک کدملی یک گوشی را در سامانه گمرک به ثبت برساند.

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...