نسخه چاپی

كاتب س خبر داد

درخواست از احمدی‌نژاد برای ارائه بودجه ۹۲

سخنگوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس از درخواست لاریجانی و مصباحی‌مقدم از رئیس‌جمهور برای ارائه لایحه بودجه ۹۲ در موعد قانونی خبر داد.

به گزارش نما، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری فارس بازدید کرد.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به درخواست رئیس مجلس و رئیس کمیسیون متبوعش از رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه ۹۲ در موعد قانونی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم آقای رئیس جمهور و دولت محترم نسبت به ارائه لایحه بودجه ۹۲ در ۱۵ آذر ماه اقدام کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جابه جایی دولت‌ها در سال ۹۲ موجب اخلال در روند سیاست‌گذاری دولت در تدوین بودجه نمی‌شود گفت: باید تاکید کنیم که مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه را مطابق با چشم انداز ۲۰ ساله نظام بررسی خواهد کرد و انتظار می‌رود دولت نیز چنین رفتاری داشته باشد.

کاتب گفت: بودجه ۹۲ تنها ۴ ماه برای دولت دهم اختصاص خواهد داشت. بنابراین ما تلاش خواهیم کرد، بودجه جامعی را تصویب کنیم که به موجب آن دولت آینده با مشکل مواجه نشود.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...