نسخه چاپی

اسحاق دولت كجاست؟!

محسن هاشمی، عضو شورای مركزی حزب كارگزاران با بیان اینكه روابط این حزب با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت نزدیك و مثبت است، در عین حال تصریح كرده است كه او برای اجرای سیاست‌های مدنظر خود با محدودیت‌ها و موانعی مواجه است. روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد روز گذشته با اختصاص صفحه نخست خود به عكس محسن هاشمی از قول وی نوشته است: «جهانگیری با موانعی مواجه است.»



به گزارش نما محسن هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه روابط این حزب با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت نزدیک و مثبت است، در عین حال تصریح کرده است که او برای اجرای سیاست‌های مدنظر خود با محدودیت‌ها و موانعی مواجه است. روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد روز گذشته با اختصاص صفحه نخست خود به عکس محسن هاشمی از قول وی نوشته است: «جهانگیری با موانعی مواجه است.»
اسحاق جهانگیری مهر ماه امسال در سالروز ملی صادرات و در اعتراض کاهش اختیارات خود گفته بود: «در شرایط فعلی کشور که باید مدیران ریسک‌پذیر و شجاع داشته باشیم، برخی می‌گویند که باید برکنار کنیم، من اجازه برکناری منشی خودم را ندارم چه برسد به تغییر افراد و مدیران دولتی». پس از آن بود که کرباسچی در واکنش به این اظهارنظر گفت: «من صحبت آقای جهانگیری را شنیدم، اما نمی‌دانم چرا این حرف را زد؟ اگر من به جای او بودم که حتی نمی‌توانستم منشی خودم را تغییر دهم، یک روز هم در کابینه دولت نمی‌ماندم». چند روز پیش نیز که نخست‌وزیر ارمنستان در رأس هیئتی به تهران سفر کرد، بر اساس عرف دیپلماتیک انتظار این بود که اسحاق جهانگیری به عنوان مقام هم‌سطح نخست وزیر ارمنستان در مذاکرات و استقبال حضور می‌داشت، اما او در هیچ یک از دیدار‌های رسمی دیده نشد. باید دید این غیبت در ادامه همان کاهش اختیارات است یا علت دیگری برای آن وجود داشته است.
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...