نسخه چاپی

پیروانی: ضروری باشد لیكنز تعویض می‌كند

امیر حسین پیروانی مربی تیم تراكتورسازی بر این باور است كه پیروزی این تیم در برابر سپاهان آسان به دست نیامده است و حاصل تلاش بچه ها در پیاده كردن ایده های كادر فنی بوده است.

به گزارش نما، دستیار ایرانی لیکنز در خصوص دلایل برد تراکتورسازی در برابر سپاهان می گوید: برنامه تیم سپاهان این بود با پاس های بلند برای مهاجمان خود صاحب توپ های اول یا دوم شود و هافبک های ما را از بازی خارج کند. اگر این ایده به خوبی اجرا می شد کار خیلی برای ما سخت می شد. ما این شکل از بازی را به دفعات در بازی های قبلی سپاهان دیده بودیم و همه نکات را به بچه ها انتقال دادیم. اینکه در برابر این شیوه از بازی باید چگونه باشیم تا ضربه نخوریم. هدف ما جلوگیری از ارسال های سپاهان بود و قرار گذاشتیم اگر سپاهانی ها دست به ارسال های زودهنگام و دیرهنگام زدند مانع از رسیدن توپ های اول به آنها شویم. در ادامه برنامه امان این بود اگر در مهار توپ اول موفق نبودیم توپ دوم را از آن خود کنیم که خوشبختانه تیم در فاز دفاعی بی نقص فوتبال کرد و در ادامه در ساختار حمله با ایجاد موقعیت روی دو صحنه به دو گل رسیدیم. بچه ها بسیار شجاعانه فوتبال کردند و این جای تحسین دارد و من به شخصه به آنها تبریک می گویم.

امیر حسین پیروانی در خصوص تعویض های دیرهنگام لیکنز که در این بازی تکرار شد، گفت: ما روی نیمکت بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم که برای ورود به ترکیب اصلی تیم تلاش می کنند. عدم تعویض از سوی لیکنز یا تعویض های دیرهنگام به این خاطر است که بازی در زمین به خوبی پیش می رود و لیکنز هر گاه ضرورت تعویض را ببیند دست به این کار خواهد زد و ما در این باره با هم مشورت می کنیم. دراین بازی هم همه چیز در داخل زمین خوب پیش رفت و الحمدالله تیم از نظر بدنی هم یکی از بهترین تیم ها است. بااین حال من تکرار می کنم همدلی ای که در تیم وجود دارد یکی از دلایل موفقیت تیم ما در هفته های اخیر بوده است.

مصاحبه امان با مربی تراکتورسازی را این گونه پایان بردیم که آیا تیم شایسته قهرمانی درلیگ برتر است و به این مهم دست خواهد یافت؟ آنچه که مسلم است فوتبال بهم نزدیک و خیلی سخت است. باشگاه و شخص مالک همه پتانسیل های لازم را برای موفقیت تیم فراهم کرده اند و حمایت هواداران هم از تیم مثال زدنی و شایسته تحسین است. تلاش ما در مسیر موفقیت است اما همان طور که عنوان کردم رقابت در فوتبال سخت است و توامان با تلاش هایی که تو می کنی حریف هم در همین مسیر حرکت می کند. ما هیچ چیز کم نخواهیم گذاشت و همان طور که اشاره کردم همه تلاش خودرا بکار می گیریم تا هواداران را شاد کنیم.

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...