نسخه چاپی

زمان اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم مشخص شد

آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم، ۲۱ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش نما، سیدمحمود اسلامی مسئول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم در خصوص جزئیات اختتامیه این دوره از جشنواره گفت: آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم روز سه شنبه ۲۱ اسفند با حضور هنرمندان، برنامه سازان و خانواده بزرگ سیما و مدیران رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش مردمی جشنواره به دلیل صرفه جویی در منابع و پیشنهاد دست اندرکاران جشنواره در همان روز اختتامیه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش همزمان با نفرات برتر سایر کمیسیون‌های جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما با اشاره به تنوع آثار در کمیسیون آگهی و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: همچنین به دلیل حجم بالای آثار ارسالی که ۲۵۰ اثر تبلیغاتی را با زیر گروه‌های متنوعی شامل می‌شود و این مهم، برگزیدگان بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی طی مراسم جداگانه‌ای در اوایل سال آینده تقدیر خواهند شد.

اسلامی با اشاره به سفارش ساخت تندیس جشنواره به دست هنرمندان اصفهانی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر جشنواره با استفاده از منابع داخلی و امکانات موجود مد نظر این کمیته بوده است.

وی مخاطبان را حامی و پشتیبان اصلی جشنواره جام جم برشمرد و خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در جشنواره از این امر حکایت دارد.

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...