نسخه چاپی

طرح جمع آوری معتادان متجاهر مطالبه جدی مقام معظم رهبری است

بیان كرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر یك مطالبه فقهی، شرعی و در عین حال مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و باید تداوم یابد‌.

به گزارش نما، انوشیروان محسنی بندپی استاندار پایتخت در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد: هر چقدر که تیم درمان برای مداوای معتادین کامل باشد، نتایج به مراتب مطلوب تری حاصل خواهد شد.

استاندار پایتخت افزود: زمانی که تصمیم گرفتیم در کنار پذیرش و درمان معتادان متجاهر اقدام کنیم اورژانس اجتماعی حتما باید آماده باشد.

محسنی بندپی ادامه داد: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که عملکردمان مطلوب بوده که در بازه زمانی ۶ ماه آمار کاهش معتادان را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و در راس آن اعتیاد با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارند، نسخه درمان واحدی ندارند و در عین حال مشارکت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

محسنی بندپی تصریح کرد: امیدوارم شاهد وحدت جمعی در مبارزه با مواد مخدر در استان تهران باشیم.

وی افزود: ساماندهی ۴ کانون تجمع معتادان در مناطق شهر تهران اقدام شایسته‌ای بود که آسایش روحی و روانی را به ساکنین این محلات داد.

استاندار تهران گفت: وظیفه غربالگری معتادان مشخصا با اداره کل بهزیستی است و اگر دستگاه‌های متعهد به پذیرش معتادان کم کاری کردند باید معرفی شوند.

وی در ادامه بیان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر یک مطالبه فقهی، شرعی و در عین حال مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و باید تداوم یابد‌.

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...