نسخه چاپی

پاتریك: توانایی تراكتور بیش از اینهاست

دستیار جورج لیكنس در تراكتورسازی گفت: امیدواریم با قهرمانی در این فصل، هواداران تراكتور را خوشحال كنیم.

به گزارش نما، تراکتوری‌ها در حال گذراندن بهترین روز‌های خود هستند. آن‌ها بعد از عبور از استقلال، در بازی خارج از خانه برابر سایپا به تساوی رسیدند و در این هفته نیز، سپاهان را از پیش‌رو برداشتند. پاتریک دی‌وایلد مربی بلژیکی و دستیار جورج لیکنس در تراکتورسازی، در مورد شرایط اخیر این تیم به ما گفت: «وضعیت بسیار خوبی داریم. در ۵ بازی گذشته توانستیم ۳ برد و ۲ تساوی کسب کنیم و مدعی قهرمانی باشیم. دو پیروزی برابر مدعیان دیگر یعنی استقلال و سپاهان نیز در نوع خود بسیار مهم بود.»

دستیار لیکنس ادامه داد: «یک تیم حرفه‌ای را رهبری می‌کنیم و باید بگویم حالا دیگر پیروزی مقابل سپاهان را فراموش کردیم، چون دیدار‌های مهمی در پیش است و باید نگاه‌مان به آینده باشد. معتقدم همه بازی‌های‌مان سخت است و نباید به خاطر برد‌های گذشته، مغرور شویم.»

پاتریک در مورد بازی با ماشین‌سازی تبریز نیز گفت: «اعتقادم را دوباره تکرار می‌کنم؛ هیچ رقیب آسانی برای ‎ما وجود ندارد و هر تیمی می‌خواهد ما را شکست بدهد. این موضوع کارمان را دشوار می‌کند. ماشین‌سازی همشهری ماست. حریف را به خوبی می‌شناسیم و بازیکنان تراکتورسازی در بهترین شرایط به میدان می‌روند.»

او در نهایت افزود: «امیدواریم با قهرمانی در این فصل، هواداران تراکتور را خوشحال کنیم. این مهم‌ترین هدف ماست که برای رسیدن به آن می‌جنگیم. توانایی تراکتورسازی بیش از اینهاست.»

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...