نسخه چاپی

جليلي:

ملت سوریه نشان داد كه اجازه دخالت به بیگانگان نمی‌دهد

عکس خبري -ملت سوريه نشان داد كه اجازه دخالت به بيگانگان نمي‌دهد

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح كرد: ملت سوریه در سالهای گذشته نشان داده است كه اجازه نمی‌دهد بیگانگان سررشته امور را در این كشور به دست بگیرند و سرنوشت آنها را تعیین كنند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، سعید هنیدی وزیر نفت سوریه صبح امروز در صدر هیئتی با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

سعید جلیلی در این دیدار، توطئه‌های در حال اجرا بر ضد ملت و دولت سوریه را در حقیقت انتقام‌گیری نظام سلطه‌ از مقاومت سوریه در برابر رژیم اشغالگر قدس دانست و اظهار داشت: ملت سوریه در سالهای گذشته نشان داده است که اجازه نمی‌دهد بیگانگان سررشته امور را در این کشور به دست بگیرند و سرنوشت آنها را تعیین کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مقاومت ملی در دو سال گذشته موجب شد امروز حتی نظام سلطه و کشورهای مداخله‌گر خارجی به این نتیجه برسند که راهکار نظامی در سوریه با بن‌بست مواجه است و تنها گزینه برای حل و فصل مسائل صرفاً بازگشت به مذاکرات ملی در این کشور است.

وی همچنین با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت سوریه در شرایط دشوار افزود: معتقدیم گفتگوهای ملی و حضور طیفهای مختلف مردم در آن بهترین و مؤثرترین راهکار برای خروج از شرایط کنونی است و دخالت بیگانگان تأثیری جز برافروخته‌تر شدن آتش جنگ در این کشور نخواهد داشت.

وزیر نفت سوریه نیز در این دیدار با تبریک ایام عید قربان ضمن تشکر از حمایت دولت و ملت ایران از مقاومت سوریه گفت: همه تلاشهای حکومت سوریه در جهت برقراری ثبات و امنیت برای همه مردم سوریه است و بسط امنیت مستلزم جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور کشور است.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...