نسخه چاپی

یك آقای گل دیگر هم استقلالی شد

عکس خبري - يک آقاي گل ديگر هم استقلالي شد

بعد از توافق استقلالی ها با عماد رضای عراقی، خبر مذاكرات آبی ها با رضا عنایتی هم به گوش می رسد. به گفته یك منبع موثق در باشگاه استقلال، روز گذشته توافقات نهایی با مهاجم فعلی مس كرمان به نتیجه رسید و عنایتی در نیم فصل به فهرست استقلالی ها اضافه می شود.

بعد از توافق استقلالی ها با عماد رضای عراقی، خبر مذاکرات آبی ها با رضا عنایتی هم به گوش می رسد. به گفته یک منبع موثق در باشگاه استقلال، روز گذشته توافقات نهایی با مهاجم فعلی مس کرمان به نتیجه رسید و عنایتی در نیم فصل به فهرست استقلالی ها اضافه می شود.


در این میان جدایی میلاد میداودی هم در نیم فصل قطعی شده و پیکان به عنوان جدی ترین گزینه برای انتقال او عنوان شده است. با این حساب عنایتی جای میداودی را در فهرست استقلالی ها می گیرد اما نکته جالب در مورد انتقال عنایتی به استقلال این است که با حضور او در این تیم، احتمال زیادی دارد که کاپیتان استقلال هم عوض شود.

رضا عنایتی در لیگ های سوم، چهارم، پنجم و یک نیم فصل از لیگ نهم عضو استقلال بود. در مقابل مهدی رحمتی با حضورش در لیگ های پنجم، ششم، یازدهم و نیم فصل اول لیگ امسال پیراهن استقلال را پوشیده و کاپیتان فعلی این تیم است. جالب اینکه هر دوی این بازیکنان سابقه عضویت 3/5 ساله در استقلال دارندن اما عنایتی به سبب سن بیشتر و محبوبیتی که پیش قلعه نویی دارد، از حالا قول کاپیتانی را از استقلالی ها گرفته است.

البته بعید نیست که او هم بازوبند را به رحمتی بدهد. با حضور عنایتی، یک اتفاق جالب در استقلال می افتد. با حضور او و عماد رضا در کنار آرش برهانی آقای گل لیگ های چهارم، پنجم، هشتم و نهم در خط حمله استقلال حضور خواهند داشت. مردانی که در مجموع بیش از 260 گل زده اند

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...