نسخه چاپی

خبر بسیار خوش فتاح برای مددجویان كمیته امداد

فتاح گفت: با توجه به نتایج بسیار خوبی كه پرداخت وام به مددجویان داشت، قرار شده سال آینده میزان وامی كه از محل تبصره ۱۶ پرداخت می‌شود، ۲.۵ برابر بشود و كل تسهیلات پرداختی به ۳۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش نما، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی که در بانک کشاورزی برگزار شد، اعلام کرد: امسال از محل تبصره ۱۶ مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد که سهم بانک کشاورزی از این میزان، ۱۰۰ میلیارد تومان بود و این بانک صد درصد به تعهدات خودش عمل کرده است.

فتاح با بیان این‌که وام‌هایی که به مددجویان پرداخت می‌شود ۵ تا ۲۰ میلیون تومان است، گفت: این وام‌ها بر اساس نوع اشتغال، تسهیلات، شهری و روستایی بودن در نوسان است و با حداقل زمان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس کمیته امام خمینی(ره) طی ۵ سال گذشته مددجویان کمیته امداد ۵۰۰ میلیارد تومان از بانک کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

فتاح گفت: با توجه به نتایج بسیار خوبی که پرداخت وام به مددجویان داشت، قرار شده سال آینده میزان وامی که از محل تبصره ۱۶ پرداخت می‌شود، ۲.۵ برابر بشود و کل تسهیلات پرداختی به ۳۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی پیش‌بینی کرد که سال آینده ۲۰۰ هزار فقره وام به مددجویان کشور پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین گفت: تسهیلاتی که به مددجویان پرداخت می‌شود طی ۲ تا ۳ سال آن‌ها را خودکفا می‌کند و می‌توانند روی پای خود بایستند.

به گفته فتاح در سال جاری به واسطه تسهیلاتی که مددجویان دریافت کرده‌اند، توانسته‌اند ۵ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد برای خودشان و اقتصاد کشور فراهم کنند.

به گفته وی معوقات مددجویان تنها یک درصد بوده و قسط‌شان را به موقع پرداخت کرده‌اند.

وی در عین جال عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وام‌هایی که مددجویان دریافت می‌کنند مانند بقیه وام‌های چند صد میلیاردی نیستند که هم وام‌های درشت می‌گیرند و نمی‌پردازند و تازه مدعی هم هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که امکان پرداخت وام به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش هم وجود دارد، گفت: ‌این پرداخت به شرطی است که فرزندان از خانواده و سرپرست خانواده حمایت کنند.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...