نسخه چاپی

4پرونده اخلاقی نمایندگان در هیئت نظارت

نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تاكنون 4 پرونده اخلاقی نمایندگان مجلس نهم توسط این هیئت اعلام وصول شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي به عملكرد هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان اشاره كرد و اظهار داشت: اين هيئت بعد از تشكيل هيئت رئيسه كار خود را به صورت جدي آغاز كرده و در حال حاضر نيز به پرونده‌هاي ارجاع شده رسيدگي مي‌كند.

غضنفرآبادی افزود: آئين‌نامه اجرايي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان كماكان در حال تدوين بوده و با حساسيتي كه اعضاي اين هيئت در پيش گرفته‌اند، اميدواريم ظرف سه تا چهار ماه آينده تدوين اين آئين‌نامه نهايي شود.

نايب رئيس هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در پاسخ به اينكه آيا تا به حال پرونده‌اي اعلام وصول شده كه به آن رسيدگي كنيد، خاطرنشان كرد: از شروع فعاليت اين هيئت تا به امروز 4 پرونده اخلاقي برخي نمايندگان مجلس نهم اعلام وصول شده كه در حال رسيدگي است.

غضنفرآبادي با اشاره به ماهيت اين پرونده‌ها تصريح كرد:‌ منظور از اخلاقي بودن پرونده‌ها صرفا بحث رفتاري،‌ گفتاري و كلامي خارج از اخلاق و شئونات بوده و بايد رسيدگي شود.

گفتني است؛ طرح اوليه هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در مجلس هفتم كليد خورد كه اين طرح در مجلس هشتم به صورت جامع، كارشناسي و پخته بررسي و در نهايت در ابتداي مجلس نهم به تصويب مجلس و تاييد شوراي نگهبان رسيد.

همچنين اعضاي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مشخص شده و رسيدگي به پرونده‌هاي مختلف مربوط به نمايندگان در دستور كار اين هيئت قرار گرفته است.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...