نسخه چاپی

هشدار به استقلال/ لیگ قهرمانان مانند لیگ ایران نیست

تیم فوتبال استقلال ایران با توجه به شكست سنگین مقابل الدحیل كار خود را برای ادامه راه سخت‌تر كرد.

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصافالدحیل رفت که این بازی در نهایت با شکست سنگین ۳ بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه در این بازی از دست دادن موقعیت‌های خوب گلزنی توسط بازیکنان استقلال بود. در حالی که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌شد، شاگردان شفر می‌توانستند بازی را به نفع خود برگردانند و نتیجه بهتری بگیرند.

با این شکست مشخص شد که سطح لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی دارد و تنها چند پیروزی در ایران نمی‌تواند دلیل محکمی برای موفقیت در این تورنمنت بزرگ باشد. این در حالی است که المعز علی ستاره تیم ملی قطر به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود.

استقلال در اولین بازی ۳ گل دریافت کرد و با توجه به اینکه شاگردان شفر در گروه مرگ قرار دارند، کار آنها در ادامه راه سخت‌تر از پرسپولیس و ذوب‌آهن است. در گروهی که استقلال حضور دارد تیم‌های العین و الهلال عربستان هم حضور دارند که هر کدام به نوعی مدعی این دوره از مسابقات هستند. شب گذشته در دیگر بازی این گروه العین مقابل الهلال شکست خورد و با این شرایط العینی‌ها سه‌شنبه هفته آینده برای پیروزی به ورزشگاه آزادی می‌آیند و تیم شفر در بازی بعدی کار دشواری در پیش دارد.

هر چند که فشردگی بازی‌های استقلال هم مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن زیاد است، ولی استقلال بازیکنان زیادی دارد و می‌تواند با توجه به شرایط هر بازی ترکیب تیمش را تغییر دهد. با این حال استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به تلاش بیشتری دارد و هواداران هم امیدوارند روند خوب تیم‌شان از بین نرود.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...