نسخه چاپی

تعجب عضو كمیته فنی استقلال از 3 تایی شدن آبی پوشان

مجید رضایی درباره شكست تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل اظهار داشت: با توجه به روند حركتی كه استقلال دارد نه فقط من بلكه اكثر كارشناسان فوتبال ایران فكر نمی‌كردند استقلال با سه گل نتیجه را به الدحیل واگذار كند و فكر می‌كردیم حداقل با امتیاز به تهران برگردد.

به گزارش نما، مجید رضایی درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل اظهار داشت: با توجه به روند حرکتی که استقلال دارد نه فقط من بلکه اکثر کارشناسان فوتبال ایران فکر نمی‌کردند استقلال با سه گل نتیجه را به الدحیل واگذار کند و فکر می‌کردیم حداقل با امتیاز به تهران برگردد.

وی افزود: من فکر می‌کنم دلیل اصلی گل‌هایی که استقلال خورد به باز بازی کردن این تیم بر می‌گردد. وقتی تیمی باز بازی می‌کند ریسک بالایی دارد و بهترین شرایط را برای گلزنی تیم حریف ایجاد می‌کند مخصوصا برای تیم‌هایی مثل الدحیل که بازیکنان فرصت طلب بین‌المللی دارد. با توجه به تساوی که استقلال در نیمه اول گرفت بهتر بود شفر در نیمه دوم تاکتیک تیم را محتاطانه‌تر در نظر می‌گرفت. به هر حال هرمربی سبک و استراتژی خاص خود را دارد و شفر هم هم شناخت خوبی از استقلال به‌دست آورده و هم لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی می‌شناسد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: درست است که استقلال در سخت‌ترین گروه لیگ‌قهرمانان آسیا قرار دارد اما برای اینکه به‌جدول برگردد و شانس صعود داشته باشد باید با حمایت هواداران العین را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. باتوجه اینکه العین هم نتیجه را به الهلال واگذار کرده استقلال کار سختی مقابل این تیم دارد اما امید زیادی داریک که با حمایت هواداران این تیم را در تهران شکست دهیم.



رضایی تصریح کرد: چیزی که اهمیت دارد این است که شکست مقابل الدحیل روی روحیه بازیکنان در لیگ‌برتر اثر نگذارد و انها تمام تمرکز خود را روی بردن نفت‌ مسجدسلیمان قرار دهند.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...