نسخه چاپی

متروی پایتخت 20 ساله شد

مدیر عامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینكه طی بیست سال گذشته ۷ میلیارد سفر در خط مترو تهران ثبت شده است عنوان كرد: گذشته‌ای كه با اعداد و ارقام به تصویر می‌كشیم گویای زحمات طولانی تلاش گران ساخت و بهره برداری مترو نیست. اما امروز نتیجه این زحمات را می‌بینیم.

به گزارش نما، فرنوش نوبخت گفت: روزی که اولین قطار از سمت صادقیه به کرج حرکت کرد روز ویژه‌ای بود و همه علاقمند بودند که بدانند پس از آن چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: امروز دویست کیلومتر مترو با ۱۱۵ ایستگاه در دست بهره برداری بوده و تاکنون شاهد ۷۳ مرحله افتتاح بوده ایم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه طی بیست سال گذشته ۷ میلیارد سفر در خط مترو تهران ثبت شده است عنوان کرد: گذشته‌ای که با اعداد و ارقام به تصویر می‌کشیم گویای زحمات طولانی تلاش گران ساخت و بهره برداری مترو نیست. اما امروز نتیجه این زحمات را می‌بینیم.

وی خاطر نشان کرد: تمبر ۲۰ سالگی مترو را امروز رونمایی می‌کنیم تا از زحمات تمام کسانی که برای تاسیس مترو تلاش کرده اند تقدیر کنیم. حرکتی که سرآغاز آن بیست سال قبل بود و سپس در شهر‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

نوبخت تصریح کرد: در آغاز بهره برداری از مترو وارد کننده این صنعت بودیم و با کمک پرسنل چینی فعالیت می‌کردیم، اما امروز صادر کننده این صنعت هستیم.

وی گفت: امروز یک درخت به نشانه ۲۰ سالگی مترو کاشته شد که امیدواریم به نشان تلاش خدمت گذاران این عرصه تنومند باشد.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...