نسخه چاپی

برانكو باید زودتر تعویض می كرد

پیشكسوت تیم پرسپولیس در خصوص بازی آینده شاگردان برانكو برابر السد در قطر گفت: چیزی كه مهم است اینكه بتوانیم در بازی‌های خانگی با سه امتیاز زمین را ترك كنیم. هر بازی حكم فینال را هم برای پرسپولیس و هم تیم‌های دیگر دارد.

به گزارش نما، جواد منافی در خصوص تساوی تیم پرسپولیس برابر پاختاکور در نخستین هفته لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم پرسپولیس اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کرد و سخت بود تا به این شرایط عادت کنند. انتظارات از این تیم بسیار بالا است چون سال گذشته تا فینال این رقابت‌ها پیش رفته بود و طبیعی است سایر تیم‌های آسیایی حساب دیگری روی پرسپولیس باز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد شاگردان برانکو باید با برد زمین را ترک می‌کردند و هر طور بود باید این اتفاق می‌افتاد. به نظرم تیم پاختاکور هم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار بود و هم اینکه بازی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم خط هافبک تیم پرسپولیس در این دیدار از شرایط چندان مساعدی برخوردار نبود. اگر بازیکنان خط میانی خوب بازی می‌کردند به طور حتم نمی‌گذاشتند تیم حریف خطر چندان زیادی را روی دروازه تیم ایجاد کند. هم احمد نور اللهی و هم کمال کامیابی نیا در بازی روز گذشته چندان سر حال نبودند. در خط حمله هم بازیکنان آن چنان که باید نتوانستند هم در خط دفاع تیم حریف نفوذ موثری داشته باشند و هم در ضربات ایستگاهی کمک زیادی به تیم کنند. نباید در بازی‌های آسیایی به تیم‌های حریف اینقدر راحت اجازه شد تا خلق موقعیت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ای کاش کادر فنی تیم مقداری زودتر تعویض‌هایش را انجام می‌داد تا از این طریق بتوانیم فشار بیشتری به تیم حریف وارد کنیم تا به گل برتری دست یابیم، هر چند که شرایط آنطور نبود که همگان انتظارش را داشتند. در هر صورت با توجه به حضور در سه جام باید از تیم حمایت بیشتری انجام دهیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص بازی آینده شاگردان برانکو برابر السد در قطر گفت: چیزی که مهم است اینکه بتوانیم در بازی‌های خانگی با سه امتیاز زمین را ترک کنیم. هر بازی حکم فینال را هم برای پرسپولیس و هم تیم‌های دیگر دارد. به طور حتم بازی با السد دیدار سختی برای شاگردان برانکو به حساب می‌آید چون تیم السد در بازی نخست خود بازنده شده و در صورت ناکامی در این دیدار امکان دارد صعودشان به مرحله بعدی با اما و اگر مواجه می‌شود. باید برنامه ریزی مناسبی از سوی کادر فنی تیم صورت گیرد تا در قطر بهترین بازی ممکن را برابر السد به نمایش بگذاریم تا امتیاز از دست ندهیم. هر دو تیم برای برد تلاش خواهند کرد و همین مسئله باعث می‌شود تا بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم. در بازی مقابل پاختاکور مفت دو امتیاز از دست دادیم و باید هر طور شده با امتیاز به تهران باز گردیم تا در بازی‌های آینده با انگیزه بیشتری به میدان برویم.

منافی درخصوص اینکه آیا تیم پرسپولیس شانسی برای صعود از گروهش دارد یا نه، تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات پیش رو چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و همین موضوع مقداری باعث شده تا قدرت تیم بیشتر شود. شاید بازیکنان مقداری خسته باشند، اما چاره‌ای نیست اگر بخواهیم از گروه صعود کنیم باید در چند دیدار باقیمانده با قدرت ظاهر شویم هر چند که کار مقداری سخت است. باید تقسیم نیرو از سوی برانکو صورت گیرد چون وی مربی باتجربه‌ای است و به خوبی آگاه است که تیم‌مان در سه جبهه باید مبارزه کند و نگذارد بازیکنان بیشتر از این دچار خستگی شوند. فکر می‌کنم موفقیت در هر سه جام برای تیم برانکو بسیار حائز اهمیت است. باید با تدبیر به پیش برویم چون کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند باعث شود تا به راحتی با جام قهرمانی وداع کنیم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان تیم پرسپولیس با وجود بلند قد بودن مدافعان تیم پاختاکور علاقه فراوانی به استفاده از ضربات هوایی داشتند، گفت: باید بدانیم مربی از بازیکن چه چیزی می‌خواهد. ما از جناحین چندان نتوانستیم خوب عمل کنیم و باید برنامه‌ای صورت می‌گرفت تا از روی زمین به تیم حریف ضربه وارد کنیم. بازیکنان تیم هم خسته بودند و هم از نظر روحی و روانی آماده بازی‌های آسیایی نبودند. چون بازی اول بود انسجام خوبی را شاهد نبودیم اما امیدوارم بتوانند در بازی‌های آینده جبران مافات کنند.

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...