نسخه چاپی

چند راه پولدار شدن

اقتصاد نوین فرصتهاى جدید شغلى را پیش روى شما قرار مى دهد و شما براى انتخاب بهترین آنها مى بایست مهارتها، سبك زندگى و آرزوهاى خود را مد نظر قرار دهید.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ به گفته يکى از فعالان اين حرفه، وى روزانه 16 ساعت طراحى مى کند، همچنين در طى يک سال و نيم اول فعاليتش هم موفقيت چندانى کسب ننموده گرچه در حال حاضر کار او رونق گرفته است.


- فروش مهارتهاى فردى؛


صرفنظر از اينکه شما متخصص شبکه هاى اجتماعى، ويراستار يا طراح وب باشيد، هميشه مخاطبانى هستند که حاضرند براى توانايى هاى شما پول بپردازند. براى اينکار مى توانيد با بهره از سايتهاى مختلف به آگهى مهارتهايتان بپردازيد تا مخاطبان بتوانند با شما تماس بگيرند.


- خدمات جديد ارائه دهيد؛


سايتهايى در سطح اينترنت هستند که مى توانيد خدماتتان جالبتان را در آنها آگهى کنيد؛ در اين سايتها خدماتى از قبيل طراحى چهره، نوشتن نام بر روى يک دانه برنج و بازيافت عکسهاى قديمى به چشم مى خورند. از آنجايى که در اين سايت خدمات مختلف براى فروش (يا خريد) با قيمت 5 دلار عرضه مى شوند، پس بهتر است خدماتى را انتخاب کنيد که قادر هستيد به راحتى و به سرعت آنها را انجام دهيد.


- مشاوره؛


دانشگاهها، سازمانها و شرکتها به دنبال افرادى مى گردند که به مخاطبانشان مشاوره دهند. مى توانيد در ابتدا اين کار را به صورت رايگان پذيرا شويد و سپس با شناخته شدن نام شما در محافل، فرصتهاى جديد مشاوره پولى برايتان ايجاد مى گردد.


- طراحى تى شرت؛


شرکتهايى هستند که حاضرند تى شرتهاى توليدى خود را با تخفيف به شما بدهند تا شما با طراحى بر روى آنها تعداد بيشترى را به فروش برسانيد. اين کار از درآمد خوبى هم برخوردار استو گزارش شده گاهى افرادى درآمدى بالغ بر ساليانه 100 هزار دلار از اين حرفه کسب مى نمايند.

البته اين کار به آن سادگى هم نيست که به نظر مى رسد؛ به گفته يکى از فعالان اين حرفه، وى روزانه 16 ساعت طراحى مى کند، همچنين در طى يک سال و نيم اول فعاليتش هم موفقيت چندانى کسب ننموده گرچه در حال حاضر کار او رونق گرفته است. وى که اکثراً از شخصيتهاى جذاب کارتونى مانند مجموعه پنگوئنها براى کارهايش استفاده مى کند، اظهار مى دارد که تا به حال 2500طراحى در اين زمينه انجام داده است.


- محصولات ديگران را بفروشيد؛


شرکتها هميشه براى فروش محصولاتشان به دنبال نماينده هستند. مارسيا بريسکس نويسنده کتاب "پول درمانى" مى گويد اگر مى خواهيد سرمايه زيادى را صرف کار نکنيد، بد نيست اين کار را امتحان کنيد ولى به خاطر داشته باشيد هيچ گاه به آن دسته از کارهايى که مى بايست ابتدا تعداد زيادى از محصول را سفارش دهيد روى نبريد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...