نسخه چاپی

بی رحمی فوتبال گریبان استقلال را گرفت

استقلال در اولین بازی مرحله گروهی در یك مسابقه دشوار در قطر به مصاف الدحیل رفت و در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف قدرتمندش شد.

به گزارش نما، استقلال بعد از نمایش بسیار خوبی که در لیگ برتر داشت در اولین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم پرستاره الدحیل رفت و در نهایت در زمین حریف با سه گل مغلوب شد. صالح مصطفوی کارشناس فوتبال و مربی سابق استقلال درباره این بازی گفت:« منصفانه بخواهیم بگوییم استقلال دیشب بازی خوبی انجام داد و حقش نبود که بازی را سه هیچ ببازد. واقعا حیف شد اما به نظرم استقلال می تواند این نتیجه را در بازی برگشت جبران کند.»

او افزود:« خداراشکر این بازی در مرحله گروهی بود و فرصت جبران آن وجود دارد. مطمئن باشید استقلال می تواند الدحیل را ورزشگاه آزادی شکست دهد.» مصطفوی با اشاره به انتقادهایی که به خط دفاعی استقلال در این بازی می شود هم گفت:« استقلال یک ذره در پوشش در خط دفاعی مشکل داشت اما با این حال اختلاف تیم اصلا دو سه گل نبود. من مطمئن هستم استقلال نه فقط در این بازی که در دیگر بازی های این مرحله این نتیجه را جبران خواهد کرد.»

کارشناس فوتبال ایران همچنین گفت:«در این گروه معتقدم که الهلال قوی ترین تیم و رقیب اصلی استقلال برای کسب رتبه اول در گروه است. استقلال می تواند الدحیل و العین را در آزادی شکست دهد و با دو تساوی برابر الهلال می تواند با امتیاز به مرحله بعدی صعود کند.»

مصطفوی گفت:« در این بازی به نظر من بازیکنان استقلال خیلی خوب بازی کردند و تنها شاید غیبت روزبه چشمی کمی احساس شد. در خط جلو داریوش شجاعیان خیلی خوب بازی کرد و پاسی که به فرشید اسماعیلی داد یک پاس فوق العاده و در کلاس جهانی بود. این انتقال ها نشانه های فوتبال مدرن است. استقلال با توجه به شاخص و الگوی فوتبال مدرن و روی زمین دیشب نمایش خوبی داشت و به خوبی توانست با انتقال سریع و با یک ضرب و دو ضرب توپ را به دروازه حریف رسانده و موقعیت بسازد. ضربه ای که فرشید باقری زد واقعا حیف که گل نشد آن هم در شرایطی که بازی یک بر صفر بود.»

دستیار علیرضا منصوریان در استقلال درباره بازیکنان خارجی این تیم هم گفت:« من فکر می کنم فشار تعداد بازی ها روی خارجی های استقلال زیاد بود. پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است اما به نظرم شرایط بازی های سه روز، سه روز را ندارد. در بازی دیروز پاتوسی شاید پایین تر از سطح کیفیتش بازی کرد.» او با اشاره به دیگر بازیکنان استقلال نیز گفت:« به نظرم استقلال همانطور که گفتم در خط دفاعی و در پوشش کمی خوب عمل نکرد اما مهدی رحمتی درون دروازه عملکرد خیلی خوبی بود. او توپ های زیادی را گرفت و نشان داد که نقطه اتکا تیم استقلال است. او گل دوم را هم روی بدشانسی خورد و اگر توپ پله نمی شد می توانست آن را دفع کند.»

صالح مصطفوی در ادامه افزود:« در مجموع فکر می کنم مدلی که استقلال بازی کرد و موقعیت هایی که به دست آورد و گل هایی که خورد نشان می دهد که استقلال شایسته این نتیجه نبود و بی رحمی فوتبال گریبان این تیم را گرفت. نتیجه عادلانه بازی دیروز مساوی بود و همه بازی ها این شکلی نخواهد بود. استقلال می تواند تیم های دیگر را زمین گیر کند و من خیلی امیدوار هستم که این الدحیل را حتی با المعز علی و مادیبو شکست دهد.»

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...