نسخه چاپی

جشن ملی فوتبال باعث رفع كدورت‌ها می‌شود

پیشكسون فوتبال ایران گفت: برگزاری جشن ملی فوتبال ایران و آشتی كنان اهالی فوتبال باعث رفع كدورت‌ها و نزدیك شدن پیشكسوتان به یكدیگر می‌شود.

به گزارش نما، حمید درخشان در گفتگو با مهر، در خصوص حضورش در جشن ملی فوتبال و آشتی کنان اهالی فوتبال تصریح کرد: اول از همه باید از دست‌اندرکاران برگزاری این جشن عذرخواهی کنم چرا که در همان روز برای برپایی اردوی تدارکاتی به جزیره کیش می‌رویم ولی این کار پسندیده‌ و خوبی است که اهالی فوتبال را دور هم جمع می‌کنند.

وی تاکید کرد: چنین مراسمی باید چند بار در سال برگزار شود تا اگر هم کدورت و سوء تفاهمی هم ایجاد شده، رفع شود. ضمن اینکه از برگزار کنندگان این جشن به خاطر تدارک گسترده این کار هم باید تشکر کرد.

درخشان درباره اینکه "آیا در فوتبال با کسی قهر بوده است که بخواهد در این مراسم آشتی کند"؟ گفت: من نه با پرسپولیسی‌ها و نه هیچ شخص دیگری در فوتبال مشکلی ندارم ولی امیدوارم این مراسم به حل شدن مسائل بین افرادی که با یکدیگر مشکل داشتند کمک کند.

همزمان با عید سعید غدیر خم قرار است جشن ملی فوتبال با حضور چهره‌های مطرح این رشته و برخی مسئولان ورزشی برگزار شود تا برخی افرادی که با از یکدیگر کدورتی دارند یا قهر هستند، آشتی کنند و اختلافات را کنار بگذارند. این مراسم روز شنبه همزمان با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...