نسخه چاپی

با كسی قهر نیستم كه آشتی كنم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینكه برگزاری جسن ملی فوتبال كار خیری است، گفت: من با كسی قهر نیستم كه بخواهم آشتی كنم.

به گزارش نمابه نقل ازافکارنیوز، امير رضا واعظي آشتياني، در خصوص حضورش در جشن ملي فوتبال و آشتي کنان اهالي فوتبال تصريح کرد: اصلا کاربرد واژه آشتي کنان منطقي نيست. مگر مي‌شود آدم‌ها با هم قهر باشند! بايد اين بحث را که يک نفر به شخص ديگري انتقاد مي‌کند و اين انتقاد به آن افراد بر مي‌خورد يا خير را از قهر و آشتي جدا کرد.

وي تاکيد کرد: حتي برگزاري اين جلسه هم باعث نمي‌شود از مواضع گذشته و باورهايم کوتاه بيايم. من با هيچ شخصي مشکلي ندارم و طبيعي است که انتقادهايم به عده‌اي بر بخورد.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال درباره اينکه مشکلاتش با علي فتح الله زاده بر هيچ کس پوشيده نيست، گفت: اگر کسي با من مشکل دارد مشکل خودش است. همانطور که گفتم من با هيچ کس قهر نيستم و اصلا معني قهر را نمي‌دانم! خيلي از افراد بوده‌اند که من بعد از ساليان سال آنها را ديده‌ام و با آنها خوش و بش هم کرده‌ام.

واعظي آشتياني افزود: من اهل معامله در گفتمانم نيستم و با کسي هم تعارف ندارم. به هر حال اشخاصي که با هم قهر هستند بروند و با هم آشتي کنند. در دين ما قهر کردن به شدت نکوهيده است و برگزاري اين مراسم کار خيري است که مي‌تواند آدم‌ها را به هم نزديک‌تر کند.

همزمان با عيد سعيد غدير خم قرار است جشن ملي فوتبال با حضور چهره‌هاي مطرح اين رشته و برخي مسئولان ورزشي برگزار شود تا برخي افرادي که با از يکديگر کدورتي دارند يا قهر هستند، آشتي کنند و اختلافات را کنار بگذارند. اين مراسم روز شنبه همزمان با عيد سعيد غدير برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...