نسخه چاپی

واگذاری 105 هزار واحد مسكونی به مددجویان بهزیستی

معاون مشاركت‌های مردمی بهزیستی كشور تصریح كرد: تا این لحظه ۱۰۵ هزار واحد مسكونی با كمك خیرین و ارائه تسهیلات بانكی به مددجویان داده شده است.

به گزارش نما، محمدعلی کوزه‌گر در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بهزیستی و سازمان بسیج و سازندگی با موضوع تامین مسکن ۵ هزار خانوار تحت پوشش و مناسب سازی مبلمان شهری برای معلولان گفت: یکی از اقدامات اساسی بهزیستی در راستای توانمندسازی جامعه هدف تامین مسکن برای خانوارهای تحت پوشش است.

وی ادامه داد: در زمینه ایجاد احداث مسکن سازمان بهزیستی با ارائه تسهیلات لازم شرایط را برای خانه دار شدن مددجویان فراهم می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور گفت: تامین مسکن برای خانوارهای تحت پوشش دارای سه ضلع است که یکی دولت و کمک‌های بلاعوض آن است و ضلع‌های دیگر تسهیلات بانکی و شرکای اجتماعی هستند.

کوزه‌گر گفت:‌در حال حاضر ۱۱۳ هزار مددجو پشت نوبت دریافت مسکن هستند که هم اکنون ۵۳ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

وی ادامه داد:‌ تا این لحظه ۱۰۵ هزار واحد مسکونی با کمک خیرین و ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان داده شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه در زمینه احداث ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم و مرزی گفت: قرار است سازمان بهزیستی ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض به این مددجویان بدهند و همچنین این افراد می‌توانند از تسهیلات بانکی مناسب بهره‌مند شوند.


۱۳۹۷/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...