نسخه چاپی

تحویل روزانه ایران خودرو از مرز 1800 دستگاه گذشت

با افزایش تیراژ تولید روزانه و بازگشت رونق به خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز تعداد تحویل روزانه خودرو به مشتریان را به طور متوسط به بالای 1800 دستگاه رساند.

به گزارش نما، درحال حاضر به طور متوسط روزانه دوهزار دستگاه خودرو در سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به تولید می رسد و به همین ترتیب تعداد تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش یافته است به گونه ای که از هفته پایانی بهمن ماه، تحویل روزانه، عدد سه هزار دستگاه را نیز تجربه کرده است.



برمبنای این گزارش، درحال حاضر تولید و تحویل در ایران خودرو به شرایط یکنواختی رسیده و این موضوع سیر نزولی قیمت خودرو در حاشیه بازار را به دنبال داشته است.



فروش فوری 20 درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو که کمتر از 4 درصد تعهدات این خودروساز است و افزایش عرضه، علاوه بر ایجاد تعادل در بازار، سبب شده خودروهای فروش رفته به دست مشتریان واقعی و نهایی برسد.



گروه صنعتی ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیرهای ناخواسته ایجاد شده در تحویل خودروها، یاددآور می شود، حقوق مشتریان از منظر پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد محفوظ بوده و این خودروساز متعهد به محاسبه و پرداخت کامل مبالغ مطابق با قرارداد منعقد شده با مشتریان است.

۱۳۹۷/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...