نسخه چاپی

تدارك ویژه رادیو برای نوروز 98

حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما در نشستی رسانه‌ای به تشریح ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبكه‌های مختلف رادیویی پرداخت.

به گزارش نما، نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۸ امروز یکشنبه ۱۹ اسفند با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، مدیران شبکه‌های رادیویی و مسئولان برگزاری جشنواره و اجلاس جهانی صدا برگزار شد.

معاون صدا در این نشست درباره برنامه‌های نوروزی سال ۹۸ تصریح کرد: ما در موضوعاتی مثل چهارشنبه‌سوری، تنظیم بازار عید و… برنامه داریم اما در عین حال ۱۲ شبکه رادیویی ما برای لحظات تحویل سال جدید برنامه دارند. جز شبکه نمایش که برنامه‌های تولیدی دارد ۱۱ شبکه دیگر ما برنامه‌های زنده روی آنتن می‌برد.

وی اضافه کرد: در حوزه طنز ۷ شبکه ما به صورت ویژه به طنز می‌پردازد که مجموعاً ۱۳ عنوان برنامه دارند. در ایام نوروز ما با ۲۵۱۱ ساعت برنامه ویژه در قالب ۳۰۷۸ قطعه برنامه در این ایام روی آنتن می‌رود. در حوزه مسابقه نیز در ۷ شبکه ۱۴۸ مسابقه رادیویی روی آنتن می‌رود.

شاه آبادی عنوان کرد: از دیگر رویکردهای ما برنامه‌های مرتبط با راهیان نور است که به عنوان یک اقدام ملی به آن توجه داریم و امسال هر ۱۴ شبکه به نوعی به این موضوع می‌پردازد که درمجموع ۶۳۶ برنامه روی آنتن می‌رود. چند سریال ۱۰ قسمتی شامل «پزشکان داوطلب»، «عمو شکلاتی»، «تعطیلات خانوادگی»، «جدال شیرین» و «عمارت آبی» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

وی همچنین درباره رادیو سفر که فردا ۲۰ اسفند راه اندازی می‌شود، توضیح داد: از محورهای طنز و سرگرمی تا مسائل مرتبط با سفر را پوشش می‌دهیم و مسائلی که بتواند به کاهش سوانح رانندگی کمک کند. ما تمام رویدادها و رخدادهای ترافیکی کشور را در این شبکه رادیویی پوشش خواهیم داد.

معاون صدا تأکید کرد: در جشنواره برنامه‌های نوروزی قطعات آگهی‌های اجتماعی در فواصل مختلف در میان برنامه‌ها پخش می‌شود.


۱۳۹۷/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...