نسخه چاپی

دشمن با تمركز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی می كند

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی تصریح كرد: دشمن با تمركز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی می كند و هر جا ضربه خوردیم از قوت دشمن نبود بلكه از غفلت و ضعف ما بود.

به گزارش نما، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه شورای فرماندهی حوزه و پایگاه های مستقل بسیج قوه قضائیه، ضمن تسلیت شهادت امام علی النقی الهادی (ع) گفت: انقلاب اسلامی در شرایط خطیری قرار دارد و مسئولیت بسیج در تقویت اقتدار نظام و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور برابر تهدیدهای نظام سلطه و استکبار، بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با اشاره به توطئه‌های همه جانبه و دائمی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: کشوری مانند ایران که به حق است و در برابر همه باطل ها ایستادگی کرده است، دائماً در حال لطمه خوردن است و اگر هوشیار نبود و از دشمن غفلت کنیم، آسیب پذیر شده و ضربه می خوریم.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به حدیثی از امیر المومنین حضرت علی(ع) در باره دشمن شناسی که می فرمایند: کسی که در برابر دشمنش به خواب رود نیرنگ ها او را از خواب بیدار می کند، افزود: بر جام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در حال مانع تراشی برای ایران هستند.

وی تصریح کرد: دشمن با تمرکز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی می کند و هر جا ضربه خوردیم از قوت دشمن نبود بلکه از غفلت و ضعف ما بود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با اشاره به اینکه نباید دشمن را کوچک و ضعیف شمرد، گفت: نباید هیچ گاه دشمن را دست کم گرفت، بلکه باید با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب، منطقی ترین برخورد را انجام داد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان گفت: در هر موضوعی باید به روایات اهل بیت (ع) مراجعه کرد و سخن حقّ را از آن والایان شنید و همین موضوع باید اساس کار پایگاه های بسیج باشد تا دیگران نگویند گه بر اساس تحلیل ها و صحبت های شخصی عمل شده است بلکه عملکرد بسیج تماماً با الگوبرداری و استناد به روایات و احادیث باشد.

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...