نسخه چاپی

اشتباه استقلالی‌ها؛ پرسپولیس عامل تغییر داور بازی الهلال و الدحیل!

روز گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی ها به انتقاد شدید از فدراسیون پرداخت و این مسئله را به ضعف آنها ربط داد. او تائید كرد كه لابی عربستانی ها باعث تغییر داور بازی الهلال و الدحیل بوده است.

به گزارش نما، داور بازی الهلال و الدحیل عوض شده است.قرار بود ادهم اردنی این بازی را قضاوت کند ولی کنفدراسیون داور دیگری را جایگزین او کرد تا صدای اعتراض استقلالی ها در بیاید. روز گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی ها به انتقاد شدید از فدراسیون پرداخت و این مسئله را به ضعف آنها ربط داد. او تائید کرد که لابی عربستانی ها باعث تغییر داور بازی الهلال و الدحیل بوده است ولی مسئولان فدراسیون این مسئله را تائید نمی کنند. ادهم ظاهرا به خاطر اشتباهی که در بازی پرسپولیس و پاختاکور داشت از قضاوت این دیدار محروم شده است. رفعتی رئیس دپارتمان داوری ایران هم با تائید این مسئله گفته است: «بله، هر زمانی داوری اشتباه اثرگذار می کند از بازی بعدی محروم است. ادهم نیز به خاطر اشتباهی که در بازی پرسپولیس داشت محروم شده است و ربطی به لابی الهلال ندارد.»

پرسپولیس بعد از اشتباه اثرگذار ادهم در بازی پاختاکور به کنفدراسیون فوتبال نامه ای نوشت و این کنفدراسیون هم بعد از بررسی نامه تصمیم گرفت تا داور اردنی را موقتا محروم کند. در جدول داوران لیگ قهرمانان قرار است ادهم بازی برگشت استقلال و الدحیل را هم قضاوت کند.


۱۳۹۷/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...