نسخه چاپی

خانم بازیگر مردم و منتقدان را غافلگیر كرد

فیلم جدید جولین مور با عنوان «گلوریا بل» در اكران آزمایشی و محدود خود با استقبال بسیار روبه‌رو شد.

به گزارش نما، «گلوریا بِل» ساخته جدید سباستین لِلیو کارگردان نامدار شیلیایی با اکران آزمایشی در پنج سالن سینمایی در نیویورک و لس‌آنجلس از فروش در هر سالن به طور میانگین به رقم بیش از ۳۰ هزار دلاری دست یافت و همین موجب شد تا این فیلم در مکان سوم از نظر استقبال از فیلم‌های سال ۲۰۱۹ جای بگیرد.

به این ترتیب این فیلم تنها از «کاپیتان مارول» دیزنی که فروشش ۳۵ هزار دلار در هر سالن آزمایشی بود و همین آخر هفته فروش عظیم ۱۵۳ میلیون دلاری را ثبت کرد جا مانده است و فیلم دیگر موفق‌تر نیز فیلم کمپانی مترو گلدوین مایر با عنوان «جنگیدن با خانواده‌ام» بوده که فروش ۳۴ هزار دلاری را کسب کرد.

«گلوریا بل» بازآفرینی دوباره درامی از همین کارگردان با عنوان «گلوریا» در سال ۲۰۱۳ است که درباره یک زن تنهاست. فیلم «گلوریا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین شده بود.

این فیلم درباره زنی طلاق گرفته به همین نام است که باید از دو فرزندش مراقبت کند و با آشنا شدن با مردی با بازی جان تورتورو زندگی‌اش وارد مرحله جدیدی می‌شود.

فیلمنامه این فیلم نیز توسط سباستین للیو نوشته شده و فیلم نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ اکران شد.

این فیلم موفق به کسب امتیاز ۹۸ درصدی از سایت راتن تومیتوز شده و فیلم نقدهای خوبی از منتقدان گرفته و بازی جولین مور در آن تحسین شده است.

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...