نسخه چاپی

راه‌اندازی دهكده كار آفرینی در بزرگراه فتح

علی مفاخریان اظهار كرد: دهكده كار آفرینی بزودی در بزرگراه فتح راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش نما، شهردار منطقه ۹ تهران با بیان اینکه طرح دهکده کارآفرینی آماده شده و در این مورد با میراث فرهنگی توافقی را امضا کرده‌ایم، گفت: شهر تهران در حوزه تولید و نگارگری شیشه ثبت جهانی شده است، ولی متاسفانه در حال حاضر تهران فاقد کارگاه تولید شیشه و نگارگری است که هنرمندان بتوانند آثار فاخر را در حوزه شیشه‌گری و نگارگری ارائه کنند.

شهردار منطقه ۹ تهران با بیان اینکه با مجموعه میراث فرهنگی وارد مذاکره شده‌ایم، اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل دهکده کارآفرینی و رویکرد شیشه و آبگینه دنبال می‌کنیم و این مسئله هم می‌تواند به کارآفرینی مجموعه کمک کند و هم می‌تواند در حوزه بازیافت شیشه به شهرداری کمک کند.

وی با بیان اینکه در حال مناقصه هستیم تا با انتخاب پیمانکار کار اجرایی دهکده کارآفرینی را در سال ۹۸ دنبال کنیم، اظهار کرد: با فعالیت دهکده کارآفرینی ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل پیدا می‌کنند و برای توریست‌هایی که از شهرستان و خارج کشور مراجعه می‌کنند می‌تواند جاذبه گردشگری مناسبی باشد.
مفاخریان خاطر نشان کرد: جاذبه خط تولید و فعالیت‌هایی که در حوزه نگارگری شیشه اتفاق می‌افتد برای گردشگران جذاب خواهد بود و آن‌ها می‌توانند در کنار به نمایش گذاشتن مراحل کار خود مجموعه‌ای از آٍثار خود را به فروش برسانند.

وی در پایان اظهار کرد: دهکده کار آفرینی بزودی در بزرگراه فتح راه‌اندازی خواهد شد.


۱۳۹۸/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...