نسخه چاپی

بازی تكراری آزادی صادرات و افزایش قیمت گوجه و خیار در بازار

با آزاد شدن صادرات دوباره، قیمت گوجه فرنگی در بازار افزایش یافت و از ۲تا ۳ هزار تومان در هر كیلوگرم به ۵ تا ۶ هزار تومان افزایش یافت و قیمت خیار نیز در بازار ۵ تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش نما، قیمت صیفی جات در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است به طوری که هر کیلوگرم هویج در بازار 4 تا 5 هزار تومان، پیاز 5 تا 6 هزار تومان، گوجه فرنگی 5 تا 6 هزار تومان، بادمجان حدود 4 هزار تومان، سیب زمینی حدود 5 هزار تومان،کاهو 4 تا 5 هزار تومان خیار 5 تا 6 هزار تومان و گوجه فرنگی 5 تا 6 هزار تومان به فروش میرسد.

قیمت هر کیلوگرم گوجه در هفته پیش و تا یک هفته قبل از اعلام آزاد شدن صادرات این محصول در بازار به 2 تا 3 هزار تومان کاهش یافته بود اما با اعلام، آزاد شدن صادرات این محصول، قیمت گوجه به 5 تا 6 هزار تومان رسید.

قیمت هرکیلوگرم پیاز نیز که در ایام ابتدایی سال جاری به 10 تا 12 هزار تومان در هر کیلوگرم افزایش یافته بود و افزایش قیمت عجیبی را تجربه کرد، با اعلام خبر ممنوعیت صادرات این محصول برای تنظیم بازار داخلی به 5 تا 6 هزار تومان کاهش یافت اما کماکان قیمت این محصول برای مصرف کنندگان گران است.


۱۳۹۸/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...