نسخه چاپی

موضع گیری خانم بازیگر علیه آقای رئیس جمهور

یالیتزا آپاریچیو، بازیگر مكزیكی فیلم سینمایی «رما» در مصاحبه جدید خود به اقدامات ترامپ در برابر مهاجران مكزیكی واكنش نشان داد.

به گزارش نما، یالیتزا آپاریچیو بازیگری که به تازگی با فیلم سینمایی «رما» به کاگردانی آلفونسو کوارون توانست نامزد اسکار شود در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم و کارگردان و نقش‌هایی که قرار است در آینده بازی کند صحبت کرد و معتقد بود که رما زندگی او را تغییر داده است و در جامعه مکزیک نیز تاثیرات بسیار زیادی گذاشته است.

در پایان این مصاحبه، بحث به سوی ترامپ و تحقیر‌هایی که او بر علیه مهاجران مکزیکی انجام می دهد کشیده شد که از جمله آن‌ها می توان به ساختن دیوار میان ایالات متحده آمریکا و مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران به این کشور اشاره کرد چراکه ترامپ معتقد است بیشتر مهاجران مکزیکی که به آمریکا می آیند مجرم هستند، این بازیگر که خود نیز مکزیکی است در این مورد صحبت‌هایی کرد.

آپاریچیو در مورد صحبت‌های ترامپ گفت: این اصلا ایده خوبی نیست که بگوییم تمام مکزیکی‌ها مجرم هستند، چرا که بسیاری از مکزیکی‌هایی که به آمریکا وارد می شوند نیرو‌های واقعی و توامندی هستند که حتی به آمریکا کمک‌های زیادی کرده اند و این رفتار اصلا درست نیست.

وی ادامه داد: مهاجران مکزیکی با این کار در واقع با جان خود بازی می کنند تا در کشوری جدید به دنبال موفقیت‌های بهتری باشند، زیرا این مهاجرت‌ها به دلیل شرایط نا مناسب اقتصادی و سیاسی است و این رفتار با آن‌ها اصلا مناسب نیست.انتقاداتی در مورد این پناهندگان شنیدم، اما شخصا فکر می کنم آن‌ها تنها به خاطر پیدا کردن موقعیتی بهتر مهاجرت می کنند و خانواده و همه داراییشان را برای رسیدن به این هدف رها ‌می‌کنند.

۱۳۹۸/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...