نسخه چاپی

جزییات دیدار امروز استقلال و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه(۱۹ فروردین) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش نما دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه(۱۹ فروردین) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. بر اساس این خبر الهلال در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های الدحیل قطر و العین امارات صدرنشین است. گزارش این بازی برعهده جواد خیابانی است.پیش از این گفته شده بود مزدک میرزایی گزارش این بازی را برعهده دارد.

طبق اخبار ورزشی شهر خبر استقلال از آخرین باری که به مصاف الهلال رفت تا امشب که باید بار دیگر با این تیم بازی کند، دچار تغییرات گسترده‌ای شده است.حالا نیمی از تیم استقلال دچار تغییر شده است؛ وریا، رحمتی و خسرو حیدری مصدوم هستند، فرشید باقری از لیست تیم خط خورده، تیام، قربانی، نایدنف و سرور جپاروف نیز از تیم جدا شده و حالا با پیراهن تیم‌های دیگری توپ می‌زنند. تکلیف فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و داریوش شجاعیان هم برای حضور در ترکیب اصلی مشخص نیست.طبق خبر ها با توجه به احتمال بازی نکردن مهدی رحمتی در دیدار امشب مقابل الهلال، پژمان منتظری بعد از دروازه‌بان باتجربه آبی پوشان با سابقه ترین بازیکنان استقلال است و احتمالا کاپیتان آبی‌ها در بازی امشب است.

بنا بر اخبار ورزشی شهر خبر نقطه قوت استقلال در لیگ برتر خط دفاعی‌اش بوده است. خط دفاعی که حتی توانسته جور گل‌نزدن مهاجمان این تیم را هم در برهه‌ای بکشد اما نقطه قوت این تیم در آسیا به نقطه ضعف تبدیل شد.طبق این خبر تفاضل گل استقلالی‌ها به قدری خوب بود که حتی گل‌نزدن استقلال در بعضی از هفته‌ها نتوانست لطمه‌ای به آن وارد کند. این نقطه قوت اما در آسیا از میان رفت و رحمتی با چهار گلی که از الدحیل و العین خورد استقلالی‌‌ها را برای بازی با الهلال عربستان نگران کرد. این نگرانی زمانی بیشتر می‌شود که استقلالی‌ها فاز دفاعی خود را به صورت کامل در اختیار نداشته باشند. طبق خبر ها وریا غفوری قطعا به این بازی نخواهد رسید.روزبه چشمی و دانشگر دو مدافعی هستند که حضورشان در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و در صورت نرسیدن هر کدام از آنها استقلال با مشکل جدی مواجه خواهد شد. آن هم در شرایطی که غیبت فرشید باقری فاز دفاعی استقلال را به خودی خود آسیب‌پذیر کرده است.

بر اساس اخبار ورزشی شهر خبر در آستانه دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ بین این دو تیم، قطعا شفر انگیزه‌های زیادی دارد تا بار دیگر الهلال را شکست بدهد و بار روانی بزرگی روی دوش زوران مامیچ سرمربی این تیم ایجاد کند.مامیچ می‌داند شکست به استقلال ممکن است به قیمت از دست دادن شغلش در الهلال تمام شود! البته برعکس این موضوع هم کاملا صدق می کند چون قطعا در صورت ناکامی استقلال مقابل الهلال آینده شغلی شفر به خطر خواهد افتاد و همین موضوع مهمترین چالش برای سرمربی آلمانی استقلال است.

طبق اخبار ورزشی شهر خبر کانون هواداران تیم الهلال عربستان سه غایب این تیم در دیدار مقابل استقلال را اعلام کرد.به این ترتیب: سالم الدوساری، عبدالله عطیف و سلمان الفرج که هر سه ملی پوش هستند در این دیدار حضور نخواهند داشت.

بر اساس اخبار ورزشی شهر خبر پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک نتیجه خوب می تواند همه حواشی را از بین ببرد و استقلال را دوباره به روزهای خوب برگرداند. بنا بر این خبر علیرضا اکبرپور، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال درباره دیدار آبی پوشان با الهلال گفت: بازی سختی است و از ابتدا مشخص بود که استقلال در مرحله گروهی کار سختی دارد. در گروه سوم مسابقات 4 تیم پر قدرت و قهرمان حضور دارند و الهلال نیز به مراتب بهتر از گذشته است. استقلال کار سختی در این دیدار دارد اما نباید فراموش کنیم که استقلال همیشه در شرایط سخت نتایج خوبی گرفته و امیدوارم بازیکنان استقلال نتیجه مطلوبی بگیرند. طبق این خبر مربی تیم های پایه استقلال درباره نقاط ضعف تیم الهلال، گفت: تیم های عربی روی نفرات هجومی سرمایه گذاری می کنند و نفرات کلیدی آنها در خط حمله است و در خط دفاعی از گذشته مشکل داشتند. کادرفنی قطعا شناخت خوبی از الهلال دارد و با آنالیز کامل از این مسابقه می تواند به برد تیم کمک کند. بازهم می گویم با به دست آوردن روحیه تیمی، استقلال می تواند برنده باشد و باید گذشته را فراموش کند. تیم اگر در گذشته و نتایج بازی های قبلی بماند، به مشکل خواهد خورد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر سیروس دین‌محمدی هافبک سابق استقلال که دوران موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت، به انتقاد از برخی شرایط موجود در اطراف این باشگاه پرداخت.بر اساس این خبر دین محمدی گفت: یکی از تفاوت‌های دوران فوتبال ما با زمان حال، وجود لیدرهایی است که باعث به وجود آمدن حاشیه روی سکو‌ها می‌شوند. وقتی ما فوتبال بازی می‌کردیم چیزی به اسم لیدر وجود نداشت. تنها کسی که به عنوان لیدر آن زمان شناخته می‌شد مرحوم سهراب بوقی بود که به همراه یک نفر دیگر در استادیوم حاضر می‌شدند. بقیه همه هوادار و تماشاگر بودنداما باشگاه‌ها به خصوص استقلال اکنون بیشتر از بازیکنان و مربیان لیدر دارند که مسبب بسیاری از حواشی درون تیمی هستند و باعث برهم زدن جو علیه تیم می‌شوند.بنا بر این خبر دین محمدی گفت: یکی از مشکلات اساسی فوتبال ما اکنون وجود همین لیدرهاست. با قاطعیت می‌گویم در اکثر خط و خط بازی‌های پشت پرده حضور دارند و برای رسیدن به اهدافشان خیلی کارها انجام می‌دهند.همین حواشی باعث شد استقلال در دو سه بازی اخیر نتیجه نگیرد

۱۳۹۸/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...