نسخه چاپی

نمایشگاه مطبوعات و مظلومیت امام هادی(ع)

مصطفی حسینی

روز سوم نمایشگاه مطبوعات را باید با یک سلام آغاز کرد " السلام علیک یا علی النقی هادی(ع) "
دهم آبان روز ولادت امام هادی(ع) است، امامی که در این سالهای اخیر مورد اهانت بسیاری از دشمنان اسلام قرار گرفت. از آن خواننده ملعون به نام شاهین نجفی بگیرید که با شعر مبتذل اش بغض خود نسبت به ائمه اطهار و به خصوص امام دهم را نشان داد تا مشخص شود خیلی سازمان یافته به سراغ مقدسات مسلمانان به وبژه شیعیان آمده اند تا توهین هایی که اخیرا به ساحت رسول اکرم(ص) صورت گرفت.
یادم می آید bbc که همیشه می خواهد خود را رسانه ای مستقل نشان دهد حتی مصاحبه ای با آن مبتذل خوان انجام داده بود و به تفسیر اراجیف به ظاهر شعر او پرداخت.
اما به راستی چرا امام هادی(ع) اینگونه در نوک حملات لاییک ها قرار می گیرد؟ آنها از چه می ترسند که به آل رسول الله توهین می کنند؟ دعوای آنها با ما بر سر چیست؟ آیا غیر از این است که امام(ره) با نهضت خود حکومتی را تشکیل داد که پرچم دار اسلام ناب محمدی است؟ مگر هدفمان زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) نیست؟ پس رسانه های ما برای دفاع از این امام معصوم چه کرده اند؟ رسانه های ما که ادعای دین داری دارند آیا به اندازه ای که از اختلافات محمود احمدی نژاد با صادق آملی لاریجانی نوشته و گفته اند آیا برای امامشان تبلیغ کرده اند.
کوچکترین توقع ام به عنوان یک بچه شیعه از مسئولان اجرایی نمایشگاه این بود که حداقل صبح برای یک بار سلامی بر امام هادی(ع) را از بلندگوهای نمایشگاه پخش می کردند یا حتی به بازدید کنندگان ولادت اش را تبریک می گفتند اما دریغ که در شب ولادت اش حد اقل به اندازه یک بنر نه به بزرگی بنر روزنامه همشهری تولد اش را تبریک نگفتند.
از امام هادی(ع) گفتم یادم آمد که یک ماهی از دهمین دوره حزب موتلفه اسلامی گذشته که با نام امام هادی(ع) کارش را آغاز کرد و همین چند روز پیش بود که محمد نبی حبیبی بار دیگر دبیر کل این حزب شد.
امروز دبیر کل به نمایشگاه آمد ، سعی مان بر این بود که مصاحبه ها در بازدید کوتاه باشد تا آقای حبیبی بتواند از غرفه های بیشتری بازدید کند. همین طور هم شد.
حبیبی در انتهای بازدید خود نشستی صمیمی در محل نمایشگاه با حضور خبرنگاران برگزار کرد تا همه کنار هم بنشینند و سوالاتشان را بپرسند و او مثل همیشه قاطع ، محکم و صریح پاسخ دهد.
غرفه "شما" در سومین روز شاهد یک عضو قدیمی این حزب هم بود. فضل الله فرخ به نمایشگاه آمد و در ورودش به غرفه نشریه از دکور ابراز رضایت کرد.او از تبریک ولادت امام هادی(ع) و اعیاد قربان و غدیر غافل نشد و با حدیثی از امام باقر (ع) از گروهی کار کردن برای خدا برای ما گفت.
عصر روز سوم بالاترین مقام اجرایی موتلفه اسلامی به غرفه شما آمد. محمد علی امانی فرزند مرحوم حاج سعید امانی.
چند دقیقه ای در کنارش نشسته بودیم که آن طرف تر فلاحیان را دیدم، به سراغ اش رفتم و به غرفه دعوت اش کردم . وقتی به غرفه نشریه آمد در آغوش حاج محمد علی امانی قرار گرفت . فلاحیان همان مردی است که وزیر اطلاعات بوده و این روزها شاید می خواهد قبای ریاست جمهوری را بر تن کند چون حضور اش در انتخابات را تکذیب نکرد.
روز سوم هم تمام شد اما بدون هیچ شربت و شیرینی برای تولد اش..... " السلام علیک یا علی النقی هادی(ع) "

۱۳۹۱/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...