نسخه چاپی

كی‌روش، برانكو را نگران كرد!

كی‌روش در آستانه بازی با پرسپولیس با تاثیرگذاری روی 4 گل، بهترین فرم این فصلش را ارائه كرد.

به گزارش نما، کی‌روش در آستانه بازی با پرسپولیس با تاثیرگذاری روی 4 گل، بهترین فرم این فصلش را ارائه کرد. اتفاقی که برانکو را برای مهار او نگران می‌کند؛ آن هم در غیاب شجاع خلیل‌زاده.
هفته پیش‌روی هفته تقابل آقای‌گل‌های لیگ است. علیپور و کی‌روش به هم رسیدند و هر دو طرف هم حسابی قبل از این تقابل برای هم خط و نشان کشیدند. علیپور در سه بازی آخر پرسپولیس 2 گل زد و 1 پاس‌گل داد. کی‌روش هم برای عبور از علیپور در جدول گلزنان، در بازی دیروز مقابل سایپا همه کار کرد. کی‌روش مانند بازی رفت، 2 گل به حریف زد و 1 پاس‌گل داد. ضمن اینکه این بار یک پنالتی هم گرفت. آماری فوق‌العاده که برانکو را بیشتر از همیشه برای مهار او نگران می‌کند.
کی‌روش در این فصل به طور میانگین 3.3 شوت در هر بازی می‌زند و بیشتر از یک شوت در چارچوب ثبت می‌کند. مهاجم 195 سانتی‌متریِ قلعه‌نویی در هر بازی معدل عجیب 10 نبردهوایی موفق هم ثبت می‌کند که در همه این آمارها بهترین بازیکن تیمش است. مهار چنین بازیکنی در روزی که پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده را به علت محرومیت در ترکیب ندارد، اصلا کار ساده‌ای نیست. آن هم در شرایطی که پرسپولیس بعد از تقابل با سپاهان باید در تبریز با تراکتورسازی بازی کند و از دست دادن امتیاز مقابل سپاهان می‌تواند بهای سنگینی را برای این تیم به همراه داشته باشد.


۱۳۹۸/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...