نسخه چاپی

پیروزی الاهلی در لیگ عربستان

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ عربستان، تیم‌های الاهلی و الوحده به مصاف هم رفتند كه در پایان شاگردان یوسف عنبر به پیروزی ۳ بر ۲ رسیدند.

به گزارش نما، عمر السوما (۲) و استانکو گلزنان سبزپوشان جده بودند و برای تیم رقیب نیز اوترو و کاسنگا گلزنی کردند. در این بازی که برای نخستین بار الاهلی با اخراج خورخه فوساتی و هدایت یوسف عنبر به میدان رفته بود، عمر السوما مهاجم سوریه‌ای و ملی پوش الاهلی با دبل خود سبب این پیروزی شد تا این تیم با ۴۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

کاروان تیم عربستانی پس از پیروزی، امشب (شنبه) با پرواز اختصاصی از جده راهی دبی می‌شود تا اردوی خود برای رویارویی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان را برپا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

۱۳۹۸/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...