نسخه چاپی

فعالیت متفاوت «بهناز جعفری» در جشنواره جهانی فجر

فیلمنامه «سه بیلبورد خارج از اِبینگ» به نویسندگی مارتین مك‌دونا، در ششمین روز از برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، در گذر سینما خوانده می‌شود.

به گزارش نما، امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت‌)، بهناز جعفری و بانیپال شومون برای خوانش فیلم‌نامه به خیابان برادران مظفر می‌آیند.

«سه بیلبورد خارج از اِبینگ» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا، داستان مادری است که می‌خواهد با روش خودش و با استفاده از سه بیلبورد ، توجه مردم و پلیس را به معمای قتل دخترش جلب کند.

علاقه‌مندان سینما می‌توانند دوشنبه‌شب (ساعت ۲۰) بخش‌هایی از فیلم‌نامه این اثر را با صدا و اجرای بهناز جعفری و بانیپال شومون در گذر سینما بشنوند.

بهناز جعفری علاوه بر حضور پر رنگ در سینما، در نمایش‌های کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و .… ایفای نقش کرده است.

بانیپال شومون، بازیگر و صداپیشه، در فیلم‌هایی مثل «خجالت نکش»، «تنگه ابوقریب»، و نمایش‌هایی مثل «شعبده و طلسم»، «مسخ و سوءتفاهم» ایفای نقش کرده است.

برنامه‌های قبل و بعد از این نشست، کنسرت موسیقی و پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره سال گذشته هستند.

گذر سینما -در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین- در تمام شب‌های جشنواره (از ساعت ۱۷ تا ۲۴) با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است.

سی‌وهفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در تهران و محل سینما فلسطین و سینما چارسو در حال برگزاری است.


۱۳۹۸/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...