نسخه چاپی

بازگشت طارمی به پرسپولیس! /همه دوست دارند به پرسپولیس بیایند

هنوز ۴ هفته مانده تا پایان بازی‌های لیگ برتر و در حالی كه پرسپولیس به غیر از لیگ برتر درگیر لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم است، گمانه‌زنی‌ها برای فصل نقل و انتقالات آغاز شده.

به گزارش نما، دیروز اسامی ۳ بازیکن برای حضور در پرسپولیس مطرح شد و حتی بعضی منابع خبری از توافق پرسپولیس با این ۳ بازیکن خبر دادند.

یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که بعد از جدایی عجیب از پرسپولیس و ناراحتی هواداران این تیم، حالا شایعه بازگشتش به گوش می‌رسد که با توجه به شرایط موجود بعید است این اتفاق رخ دهد. نفر دوم این فهرست میلاد محمدی مدافع چپ سرعتی تیم ملی و باشگاه احمد گروزنی روسیه است که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، ولی با توجه به سن میلاد و علاقه تیم‌های اروپایی مثل نیوکاسل و سلتیک، بعید است محمدی راضی به برگشت به ایران شود. نفر سوم هم محمدرضا حسینی وینگر تکنیکی ذوب‌آهن است که مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته، ولی خود این بازیکن خبر توافقش با پرسپولیس را تکذیب کرده است.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به ما گفت: هر بازیکنی دوست دارد به پرسپولیس بیاید. درست است که اسامی زیادی مطرح می‌شود، ولی در حال حاضر هیچ توافقی صورت نگرفته، چون وقتش نیست. تیم ما درگیر سه جام است و دیدار‌های حساسی را پیش‌رو دارد و تمرکز ما روی این بازی‌هاست.

۱۳۹۸/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...