نسخه چاپی

واكنش محصولی به سمت جدید الهام

عضو شورای مركزی جبهه پایداری درباره خروج الهام و سخنگویی او برای دولت تصریح كرد: با الهام نیز صحبت شد و نظر وی این بود كه بعد از انتخابات می‌خواهد وقت بیشتری را در دولت بگذراند چرا كه احساس می‌كرد در آنجا مؤثرتر است از این رو نمی‌توان گفت كه اخراجی در كار بود؛ در حال حاضر نیز الهام با جبهه پایداری در ارتباط است.

به گزارش نمابه نقل ازفارس، وی گفت: تمام کسانی که به گفتمان انقلاب معتقدند خواه از خواص باشند یا عوام یا نخبه باشند یا غیر نخبه عضو جبهه پایداری محسوب می‌شوند و ما آنها را از یاران خود می‌دانیم.
جبهه پایداری نسبت به هرگونه انحراف حساسیت دارد
محصولی درباره مباحثی که درباره ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی مطرح می‌شود، گفت: این اتهامی است که برای خارج کردن جبهه پایداری از صحنه وارد می‌کنند در حالی که ما بارها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌ایم و این را موضوع بی‌ارزشی می‌‌دانیم اما برای عدم فرافکنی باید گفت جبهه پایداری نسبت به هرگونه انحراف حساسیت دارد و هر کجا که لازم باشد در قبال آن روشنگری و مقابله می‌کند.
وزیر سابق دولت تأکید کرد: نه تنها جبهه پایداری با جریان انحرافی ارتباطی ندارد بلکه آنها ما را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانند چرا که نمی‌توانند ما را متهم به مخالفت با دولت از آغاز فعالیت آن کنند.
وی درباره اظهارات کوچک‌زاده مبنی بر اینکه اعتقادی به وجود جریان انحرافی ندارد و رابطه این اظهارات با برکناری‌اش از جبهه پایداری، گفت: اینکه ما یک گروه و حلقه را جریان بدانیم درحالی که از عقبه فکری و ایدئولوژی عمیقی برخوردار نباشد قبول نداریم و اگر چنین بگوییم آنها را خیلی به حساب آورده‌ایم.
محصولی ادامه داد: اگر کسی قدرت و امکانات نداشته باشد کسی دیگر به دنبال این گروه نخواهد بود در حالی که اگر این گروه جریان باشد چنانچه قدرت هم در دستشان نباشد افرادی به عنوان سینه چاک در کنار آنها حضور دارند.
وی درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات و پرشور برگزار شدن آن، خاطر نشان کرد: اگر اصلاح طلبی را تعریف نکنیم دچار خطا شده‌ایم؛ پس از فتنه 88 شاهد بودیم کسانی که مدعی اصلاح‌طلبی هستند خط خود را با فتنه جدا نکردند.
محصولی در عین حال گفت: همان قدر که اصلاح طلبی برای کشور نیاز است همان قدر نیز اصولگرایی برای کشور لازم است اما باید توجه داشت حضور اصلاح طلبانی در انتخابات مفید است که در گذشته و در فتنه خرابکاری نکرده‌اند که امروز هم طلبکار باشند.
وزیر سابق دولت تأکید کرد: اینکه اصلاح طلبان باید گذشته خود را جبران کنند و صرفا توبه نیز در این راستا کفایت نمی‌کند چرا که باید به صورت قلبی در عمل این را نشان دهند.
وی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات و احساس وظیفه در این راستا گفت: تکلیف و احساس دو بحث جداگانه است چرا که خیلی از افراد از این احساس‌ها پیدا می‌کنند.
محصولی در ادامه با بیان اینکه ما از همه نهادهای حاکمیتی از جمله سه قوه حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: این حمایت به معنای غفلت از خطاها و اشتباهات نیست.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...