نسخه چاپی

دومین كتاب افشاگرانه وودوارد علیه ترامپ در راه است

به گزارش نما، باب وودوارد، روزنامه نگار آمریکایی قصد دارد دومین کتاب خود درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در کاخ سفید را به رشته تحریر درآورد.

این روزنامه نگار آمریکایی در مصاحبه با آکسیوس درباره ایده مربوط به دومین کتابش درباره ترامپ گفت: هنوز در این باره مطمئن نیستم. اجازه دهید ببینیم داستان چگونه است. وودوارد در ادامه این مصاحبه افزود به اعتقاد من داستان مربوط به ترامپ پس از انتشار هفته گذشته گزارش نهایی تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری اینست که ترامپ به عنوان رئیس جمهور چکار کرده است از جمله اینکه آیا او این موضوع را که جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم وظیفه اول اوست، را درک کرده یا خیر.

باب وودوارد سال گذشته اقدام به انتشار کتابی تحت عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید» کرد، که در آن نگاهی ترسناک به کاخ سفید رئیس جمهور فعلی آمریکا داشت. به دنبال انتشار این کتاب، دونالد ترامپ و مقامات دولتی آمریکا بار‌ها ضمن انتقاد، اعتبار مطالب آن را زیر سوال بردند. رئیس جمهور آمریکا کتاب وودوارد درباره خودش را دروغ و خود وودوارد را فردی احمق نامید.

وودوارد یکی از خبرنگارانی است که به همراه کارل برنستین، خبرنگار واشنگتن پست نقش اصلی در افشای رسوایی واترگیت و استعفای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا داشتند. این روزنامه نگار آمریکایی به آکسیوس اعلام کرد براین باور است که شواهدی محرکی لازم است تا ترامپ را از کاخ سفید بیرون کرد همانگونه که دموکرات‌ها به دنبال انتشار مولر، بحث استیضاح او را مطرح کردند.

وودوارد گفت: بخاطر وجود نوار‌ها (مربوط به رسوایی واترگیت) این اتفاق برای نیکسون افتاد. در آن زمان شواهدی وجود داشت که در حال حاضر در گزارش مولر و در خصوص ترامپ وجود ندارد. آنچه درباره نیکسون باعث شوک کشور شد تنها اقدام علیه اونبود بلکه نوار‌های بود که شنیده شد.

۱۳۹۸/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...